باید منتظر لغزش فولاد باشیم

پروین:امیدوارم از خجالت بچه ها در بیاییم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس امروز باهوش بود و مزد این هوش خود را گرفت.
کد خبر: ۶۵۸۱۳۸
پروین:امیدوارم از خجالت بچه ها در بیاییم

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل داماش اظهار داشت: بدون شک با توجه به اینکه داماش برای نیفتادن از لیگ برتر می‌جنگید و پرسپولیس برای حضور در صدر جدول این بازی برای هر دو جبهه حساسیت بسیار فراوانی داشت از طرفی دیگر همیشه تیم‌های شمالی در خانه خود برای پرسپولیس دردسرساز بوده‌اند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس روان و فکورانه بازی کرد. در این بازی‌ها باید از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده‌ها را کرد و به نظرم پرسپولیس در یکی از بهترین شرایط گل زد و مهمتر از آن این بود که توانست خیلی خوب از گل خود حفاظت کند. دفاع برای گل نخوردن هم یک هنر در فوتبال است.

پروین ادامه داد: البته من اعتقاد دارم پرسپولیس در ضدحملات فرصت داشت اما چون می‌خواست بی گدار به آب نزند و فرقی نداشت که پرسپولیس 5 گل یا یک گل بزند چون با هر دو نتیجه 3 امتیاز می‌گرفت کمی در حملات احتیاط را چاشنی کار خود کرده بود اما به نظرم این پیروزی خیلی با ارزش بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: البته داماش هم با جوانانش یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرد ولی بچه‌های پرسپولیس فعل خواستن را خوب صرف کردند و با هم بسیار خوب و منطقی هم‌قسم شدند. من این پیروزی را به تمام بازیکنان و کادرفنی تبریک می‌گویم اما همانطور که دایی هم گفته هنوز 6 امتیاز طلایی و یعنی دو بازی فینال پیش روی پرسپولیس است و باید بچه‌ها فراموش نکنند که لیگ با این بازی تمام نشد البته این 3 امتیاز به نظر من پرسپولیس را دوباره به جدول برگرداند اما خدایی‌ناکرده اگر بچه‌ها غافل شوند اتفاقی که نباید پیش بیاید می‌افتد.

مدیرعامل قرمزپوشان یادآور شد: ما باید این را بدانیم سهمیه گرفتن در آسیا خیلی سخت شده البته من معتقدم حتی قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست و فقط فولاد باید لغزش داشته باشد تا بچه‌ها همینطور مقابل حریفان ظاهر شوند و به نتایج دلخواه برسند. به نظرم بردن راه‌آهن و استقلال خوزستان دور از دسترس نیست و همینکه بچه‌ها با از خود گذشتگی اینطور برای تیم محبوبشان تلاش کردند بدون هیچ چشم‌داشتی به نظرم یک دنیا ارزش دارد.

وی درباره مشکلات مالی قرمزپوشان نیز گفت: من کار خودم را کرده‌ام و خود بچه‌ها و هواداران می‌دانند که موضوع چیست، لازم نیست تا درباره‌اش دوباره حرف بزنم اما با توجه به اینکه وزارت ورزش کمک کرده امیدوارم هرچه سریع‌تر از خجالت این بچه‌ها در بیاییم. من حق را به بچه‌ها و کادرفنی می‌دهم که ناراحت باشند و باور کنید هر کاری که از دستم برآمده انجام دادم.

پروین در پاسخ به سوالی که آیا به نظر شما پرسپولیس قهرمان می‌شود یا خیر گفت: من امیدوارم، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست همینطور که بچه‌ها با تلاش و کوشش و صبر و بردباری به عشق این هواداران به رده دوم جدول رسیدند انشاءالله قهرمان هم می‌شود فقط بچه‌ها باید بدانند هنوز همه‌چیز تمام نشده و باید در دو بازی آینده نیز تلاش کنند تا به امتیازهای دلخواه برسند. همینکه در ایام عید اینطور خنده و شادی را به داخل خانه پرسپولیسی‌ها آوردند جای تشکر دارد و این هم فقط در گرو همدلی و یکدلی بچه‌ها بود که به این نتیجه دلخواه رسیدند اما امیدوارم این زنجیر همچنان به یکدیگر متصل باشند تا انشاءالله جشن قهرمانی را همه با هم جشن بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

پروین در پایان در پاسخ به سوالی که آیا واقعا بازی امروز پرسپولیس و داماش در حد قرمزپوشان بود یا خیر گفت: لیگ در حساس‌ترین شرایط خودش است بالاخره همه به دنبال 3 امتیاز هستند و حساسیت‌ها کمی از زیبایی‌های بازی‌ها می‌کاهد. به نظرم پرسپولیس باهوش بازی کرد و مزد باهوش بازی کردن خود را گرفت. این فرصت‌طلبی در فوتبال است که به نظرم پرسپولیس خوب توانست با یک بازی منطقی آن را ارائه دهد و به هدفش برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها