مطالبات دی و بهمن فرهنگیان پرداخت شد

مشاور مدیرکل و رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پرداخت حق التدریس فرهنگیان در دی و بهمن و حق الزحمه امتحانات خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۴۴۵
مطالبات دی و بهمن فرهنگیان پرداخت شد

مسعود ثقفی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان در روزهای پایانی سال، گفت: این مطالبات شامل حق التدریس ماه های دی و بهمن و همچنین حق الزحمه امتحانات خرداد ماه همکاران فرهنگی در شهر تهران است.

وی در مورد مطالبات اسفند ماه و بازنشستگان نیز اظهار کرد: قول پرداخت ارقام از سوی وزارت آموزش و پرورش داده شده که قطعا در سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

مشاور مدیرکل و رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: پرداخت این مبالغ به سرعت صورت گرفته که در نوع خود اتفاق خوبی است.

ثقفی همچنین از صدور احکام کل فرهنگیان خبر داد و گفت: هر ساله احکام کارگزینی این قشر در خرداد ماه صادر می شد اما امسال توانستیم این احکام را قبل از سال جدید صادر کنیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محسن
United Kingdom
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
درسته كه مبلغ آن حدی كه باید بالا می رفت نرفت ، اما جا داره تشكر كنم حداقل فكر كنم ( بهتر بگم مطمئنم ) در 9 سال گذشته سابقه نداشته حكم ها قبل سال جدید صادر بشه كه شد ، به هر حال ممنونم كه حداقل به موقع و سر وقت صادر شد ، من خودم جز كادر اداری نیستم ، اما خواهش می كنم اضافه كار كارمندان اداری آموزش و پرورش رو درست كنید ، كادر اداری آموزش و پرورش وضعیتشون با سایر كارمندان محترم ادارات دیگه فرق داره ، دوستان ما در اداره با اینكه می تونن بیاین مدرسه با ابلاغ 24 ساعت در هفته كار كنن ( با حقوق بیشتر ) در اداره مشغول به كار هستن شش روز هفته ( بعضا همكاران كارگزینی و حسابداری هفت روز هفته ) و سخت ، حقشون اضافه كار به حقشون رو بگیرن
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
سلام
مگرفقط فرهنگیان درشهر تهران هستند .چرامطالبات معلمان اصفهان راپرداخت نكرده اند.شاید ...........؟نمی دانم چه بگویم.
حق التدریس مهر وآبان ما راداده اند اما حق الزحمه امتحانات ودی وبهمن واسفند رانه.به هر حال همیشه مطالبات معلمان دربوق وكرنا به اصطلاح پرداخت میشه. این مشكل درهمه دولت های خدمتگزار بوده واست.
انگار بقیه مطالبات ندارند ویا پرداخت نمیشه.
فرهنگی بازنشسته ام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
۰
۰
باداش بازنشستگیم را پرداخت نكردهاند

نیازمندی ها