فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن جک غول‌کش، ماشین‌ها 1، بال‌ها، حاشیه اقیانوس آرام، لوپر، شجاع، نقشه فرار، سریع و خشن 6، گنج پنهان، ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1، فرار از سیاره زمین، تام و جری و لوبیای سحرآمیز در آخرین سه‌شنبه شب سال از شبکه‌های تلویزیون به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۶۵۶۸۰۱

شبکه یک

امشب ساعت 22 ‌/‌ جک غول‌کش

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی جک غول‌کش از سوی برایان سینگر کارگردانی شده و نیکولاس هولت، استنلی توسی و ایوان مک گریگور بازیگران این فیلم هستند.

داستان فیلم درباره یک جوان روستایی به نام جک است که برای فروش اسب و گاری به شهر می‌رود ولی به‌خاطر سر به هوا بودنش گاری از او ربوده می‌شود. جک به مردی برمی‌خورد که از دست سربازان فرار می‌کند و به جای اسب جک چند لوبیا به او می‌دهد. جک با لوبیاها به خانه برمی‌گردد.

شبکه دو

امروز ساعت 14‌/‌ ماشین‌ها 1

انیمیشن ماشین‌ها 1 به کارگردانی جان لستر، داستان لایتینگ مک‌ کوئین، ماشین مسابقه‌‌ای خوش‌ عکس را به نمایش می‌گذارد که همیشه برای پیروز شدن مسابقه می‌دهد.

امروز ساعت 17 و 30 دقیقه‌/ ‌انیمیشن بال‌ها

این انیمیشن به کارگردانی الگا لوپاتو ماجرایی را در جریان مسابقات آکروباتیک روایت می‌کند. یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد، سقوط می‌کند و از بین می‌رود. در پی این ماجرا هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد قهرمان این مسابقات شود، او هر چند با تمسخر دیگران مواجه می‌شود، اما سعی می‌کند به هدفش برسد.

شبکه سه

امروز ساعت 16 و 30 دقیقه‌/‌ حاشیه اقیانوس آرام

فیلم سینمایی حاشیه اقیانوس آرام به کارگردانی گویی لرمو دل تورو داستانی تخیلی را روایت می‌کند؛ در پی پدید آمدن شکافی در کف اقیانوس موجوداتی عظیم‌الجثه و دایناسورمانند از آن شکاف بیرون می‌آیند و به شهرهایی در حاشیه اقیانوس آرام حمله می‌کنند.

شبکه چهار

امشب ساعت 20 و 30 دقیقه‌/‌ لوپر

فیلم سینمایی لوپر به کارگردانی رین جانسون ماجراهایی را در آینده‌ روایت می‌کند؛ زمانی که سفر در زمان اختراع شده؛ ولی غیرقانونی است و فقط در بازار سیاه انجام می‌شود. در این فیلم لوپر‌ها اشخاصی هستند که از سوی اوباش استخدام می‌شوند تا به گذشته سفر کنند و افرادی را که برای رئیس‌شان دردسرساز هستند، بکشند. داستان اصلی این فیلم زمانی شروع می‌شود که یکی از لوپر‌ها مامور می‌شود خود را در گذشته بکشد.

شبکه تهران

امروز ساعت 12 و 30 دقیقه/ شجاع

انیمیشن شجاع که از سوی مارک اندروس کارگردانی شده درباره یک شاهزاده خانم به نام مریدا است که علاقه فراوانی به تیراندازی دارد؛ ولی خانواده‌اش با این کار مخالف هستند.

امروز ساعت 15 و 30 دقیقه/ نقشه فرار

فیلم سینمایی نقشه فرار با بازی آرنولد شوارتزینگر، سیلوستر استالونه و فیفتی، داستان ری برنرلین است که برای یک شرکت خصوصی کار می‌کند. او کارش آزمایش ضریب امنیت زندان‌هاست و طی قراردادی باید این بار از زندانی فرار کند که به پیشرفته‌ترین امکانات برای ایمنی مجهز است.

امشب ساعت 19 ‌/‌ سریع و خشن‌6

فیلم سینمایی «سریع و خشن6» به کارگردانی جاستین درباره مردی به نام برایان هیکز است که فرزندش به دنیا آمده است. دوست و برادر زنش به برایان هشدار می‌دهند که این باید برای او سرآغاز یک زندگی شرافتمندانه باشد.

شبکه شما

امروز ساعت 13 و 30 دقیقه‌/‌ گنج پنهان

فیلم تلویزیونی «گنج پنهان» را بابک محمدی کارگردانی کرده و مریم سعادت، رضا کیانیان، علیرضا خمسه، مجید مشیری و سعید پیردوست در آن بازی کرده‌اند. این فیلم، داستان ناخدای یک کشتی را روایت می‌کند که در زمان مرگ، نقشه گنجی را که در جزیره کیش مدفون است برای سه فرزندش به ارث می‌گذارد.

شبکه پویا

امروز ساعت 17 و 30 دقیقه‌/‌ ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی1

این فیلم درباره مخترع جوانی است که از کودکی دست به اختراعات عجیب و غریب می‌زده، اما همیشه ناموفق بوده است. این بار او براساس احتیاج مردم شهر و هنگامی که آنها فقط توانایی خرید غذاهای ارزان مانند ساردین را دارند، دستگاهی اختراع می‌کند که آب را به غذا تبدیل می‌کند و به این ترتیب او به یک قهرمان محلی تبدیل می‌شود.

امشب ساعت 18 و 40 دقیقه/‌ فرار از سیاره زمین

انیمیشن «فرار از سیاره زمین» به کارگردانی کل برانکر درباره موجود فضایی‌ای است که به سیاره زمین آمده و توسط انسان‌ها دستگیر شده است. قرار است این موجود مورد آزمایش قرار بگیرد، اما برادرش برای نجات او به زمین می‌آید و اتفاقات تازه‌ای را رقم می‌زند.

امشب ساعت 20 و 10 دقیقه ‌/‌ تام و جری و لوبیای سحرآمیز

داستان انیمیشن «تام و جری و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی اسپایک برنت از این قرار است که جک می‌خواهد شهر قصه را که پدرش آن را به صورت یک پارک تفریحی در اختیار مردم می‌گذاشته، نجات دهد و تصمیم می‌گیرد گاوش را بفروشد. کشاورز در قبال فروش آن چند لوبیا به جک می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها