رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام خطوط قرمز پلیس در نوروز93 گفت: خط قرمز پلیس، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز است.
کد خبر: ۶۵۶۴۳۷

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی روز گذشته در رزمایش ترافیکی نوروز 93 با بیان این ‌که نیم میلیون نفر از امدادگران، تکنیسین‌های اورژانس و مسئولان همه دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال‌احمر، راهداری و بازرسان نامحسوس در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود، گفت: 30 فروند بالگرد و ده هزار تیم خودرویی پلیس به همراه ده میلیون همیار پلیس به کمک ماموران پلیس راهور در طرح نوروزی پلیس می‌آیند.

وی با بیان این‌که در نوروز امسال همه هموطنان بیش از یک بار سفر می‌کنند، گفت: 37 درصد تصادفات از نوع واژگونی است و به همین دلیل به افراد توصیه می‌شود حتما پس از دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد پیش از سفر، سیستم فنی و معاینه فنی خود را کنترل کنند.

مومنی در پاسخ به این پرسش که آیا پلیس راهور ناجا برای خودرویی خاص اسکانیا، محدودیت تردد در سطح جاده طی نوروز برقرار خواهد کرد، گفت: پلیس مانند هر سال محدودیت‌ زمانی و مکانی در نظر می‌گیرد و تردد برخی خودروها کامیون و تریلر در برخی جاده‌های پرتردد به صورت مقطعی یا کلی ممنوع می‌شود، اما برای خودرویی خاص که شما نیز از آن نام برده‌اید، تصمیم‌گیری نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها