بازیگر نقش جان کنستانتین در مجموعه تلویزیونی «کنستانتین» پیدا و انتخاب شد. مسئولان شبکه تلویزیونی پس از دو ماه جستجو و تست گریم از حدود 20 بازیگر سرشناس و تازه وارد تلویزیونی، مت رایان را برای حضور در مجموعه اکشن علمی و تخیلی خود انتخاب کردند، رایان، بازیگری ایرلندی است که بیشتر از هر کار هنری دیگری، به‌دلیل صداپیشگی در قسمت چهارم بازی ویدئویی پرطرفدار «عقیده ترور» شهرت دارد.
کد خبر: ۶۵۵۹۱۱

منتقدان و تحلیلگران تلویزیونی می‌گویند وی به اندازه کیانو ریوز (که در نسخه سینمایی کنستانتین نقش اصلی را بازی کرد) مشهور نیست، ولی حضورش در این مجموعه باعث شهرت زیاد او خواهد شد. قبل از این شنیده می‌شد پل بتانی برای بازی در نقش جان کنستانتین در مجموعه تلویزیونی کنستانتین بازی خواهد کرد اما بنا به دلایلی که مشخص نیست، تهیه‌کنندگان این اکشن دلهره‌آور فراطبیعی ترجیح دادند ایفای این نقش را به مت رایان بسپارند، مسئولان شبکه ان.بی.سی که تهیه‌کننده مجموعه هستند، می‌گویند رایان بهترین گزینه برای ایفای این نقش است و تماشاگران پس از دیدن بازی او، این نکته را تائید خواهند کرد. رایان در کنار بازی در مجموعه‌هایی مثل «مشکوک رفتار» و «ذهن‌های جنایتکار» بازیگر تعدادی از محصولات سینمایی هم بوده است.

از فیلم‌های سینمایی او می‌توان به «آمیستاد» و «لایه کیک» اشاره کرد. این بازیگر سی‌و سه ساله در مجموعه جدید تلویزیونی خود در نقش یک کشیش پرتحرک به نام جان کنستانتین ظاهر می‌شود. او که متخصص مبارزه با نیروهای شیطانی و شر است، به مردمی کمک می‌کند که ارواح خبیث و شیطانی روح آنها را تصرف کرده‌اند. همین موضوع، او را درگیر یک‌سری ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌کند. جان کنستانتین برای مقابله و مبارزه با نیروهای شیطانی، از روش‌ها و حربه‌هایی استفاده می‌کند که برای مردم عادی قابل درک و تصور نیست. اولین اپیزود کنستانتین به صورت یک فیلم سینمایی تلویزیونی یک ساعت و نیمه ساخته خواهد شد. کارگردانی این اپیزود را نیل مارشال به عهده دارد. قرار است مجموعه کنستانتین برای نیمه دوم سال جاری میلادی آماده پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها