در آستانه آخرین چهارشنبه سال

هشدار پلیس به فروشندگان مواد محترقه

نیروی انتظامی طی اطلاعیه‌ای در آستانه چهارشنبه آخر سال اعلام کرد: تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و جوانان، در سایه نظارت خانواده ها و آگاهی آنان از حقوق خود و دیگران می‌تواند نویدبخش، استقبالی زیبا از بهار باشد.
کد خبر: ۶۵۵۷۰۸


در اطلاعیه ناجا آمده است: «در سال های اخیر، کاهش خسارت و صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، نویدبخش افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش‌های ارائه شده از سوی ناجا ، سازمان‌های همکار و رسانه‌ها بوده است.
از آنجا که اهتمام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تأمین امنیت فرد فرد جامعه است، به منظور پیشگیری از بروز حوادث دلخراش و یا ناامنی (حتی برای یکی از هموطنان)، بدین وسیله ضمن هشدار به فروشندگان مواد محترقه و تمامی کسانی که ممکن است در صدد ایجاد ناامنی برای احدی از هموطنانمان باشند، همچون گذشته از تمامی والدین استدعا داریم با طرح و بیان مساله برای فرزندان خود، به جای بهره‌مندی از ترقه و سایر ابزاری که با سنت های ایرانیان هیچ سنخیتی ندارد، بستر شادی را بدون تعرض به حقوق دیگران، فراهم آورند.
تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و جوانان، در سایه نظارت خانواده‌ها و آگاهی آنان از حقوق خود و دیگران می تواند نویدبخش، استقبالی زیبا از بهار باشد.
بی نظمی، قانون‌شکنی و ایجاد مزاحمت برای دیگران در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس 110 آماده دریافت گزارشات مردمی است.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ،اقدامات فرهنگی و همکاری‌های آموزشی تمامی رسانه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی را ارج نهاده و امید آن دارد که در سایه مشارکتی ملی، روزهایی شاد و بی‌حادثه برای تمامی هم میهنانمان به ارمغان آید.»|امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها