اجیر کردن مزاحم تلفنی برای انتقام

داماد جوان به قصد انتقام از خانواده همسرش، شماره تماس خواهرزنش را در اختیار مردان غریبه قرار داد تا برایش تلفنی ایجاد مزاحمت کنند.
کد خبر: ۶۵۴۴۶۶
اجیر کردن مزاحم تلفنی برای انتقام

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 از داماد خانواده‌اش شکایت کرد.

شاکی گفت: چندی پیش در پی اختلاف‌هایی که میان داماد خانواده و خواهرم به وجود آمد، آنها قصد جدایی داشتند، داماد خانواده وقتی متوجه شد خواهرم مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است، برای انتقام شماره تلفن مرا در مکان‌های عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی و بوستان‌های شهر تهران نوشت و باعث شد افراد مختلفی برایم مزاحمت ایجادکنند.

وی افزود: پس از دستگیری شوهرخواهرم او ابراز ندامت کرد و قول داد به خواهرم و فرزندش آسیبی نمی‌رساند و می‌خواهد زندگی جدیدی کنار آنها داشته باشد، بنابراین من هم رضایت دادم غافل از این‌که او باردیگر قصد انتقام دارد.

شاکی یادآور شد: چند روز از بازگشت خواهرم و فرزندش به خانه‌شان نگذشته بود که شوهرش دوباره بنای ناسازگاری را گذاشت و آنها را آن‌قدر کتک زده بود که روانه بیمارستان شدند. وقتی از داماد خانواده در دادسرا شکایت کردیم او تهدید کرد اگر خواهرم از شکایتش صرف‌نظر نکند، انتقام سختی از ما می‌گیرد.

وی گفت: به حرف‌های دامادمان توجهی نکردیم تا این‌که از چند روز پیش بار دیگر مزاحمت‌های تلفنی من شروع شد، اما این بار افرادی که با من تماس می‌گرفتند تنها از تهران نبودند، بلکه افرادی از شهر‌های مختلف با من تماس گرفته و برایم تلفنی ایجاد مزاحمت کرده و برخی از آنها نیز ناسزا می‌گفتند.

شاکی گفت: دیگر از این وضع خسته شده بودم. برای این‌که مزاحمت‌های تلفنی باعث از هم پاشیدگی کانون زندگی‌ام نشود تلفن را خاموش کردم، اما مزاحمت‌ها با تلفن خانه شروع شد. وقتی با التماس از مزاحمان می‌خواستم بگویند چرا برایم ایجاد مزاحمت می‌کنند و یا چه کسی تلفن‌هایم را به آنها داده است، آنها مشخصات شوهرخواهرم را می‌گفتند و عنوان می‌کردند وی آنها را اجیر کرده تا از من و خانواده‌ام انتقام بگیرند.

با تشکیل پرونده و به دستور علی صادقی‌زاده، رییس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2، داماد انتقامجو بازداشت و با انتقال به دادسرا ادعا کرد مزاحمان تلفنی را او اجیر نکرده است و خواهرزنش در پی اختلاف‌هایی که با او دارد می‌خواهد او را مقصر حادثه معرفی کند.تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
-
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
خدا همچین آدم های عقده ای رو از روی زمین برداره
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
۰
۰
خواهرزن مثل خواهر ادمه 0 واقعا این آدم بویی از انسانیت و غیرت نبرده حتی آدم لائیك و بی دین هم اینكارو نمیكنه آخه یك مرد اینقدر بی تعصب 0 این فرد باید مثل دندان فاسد از خانواده همسرش دور انداخته بشه از آدم بی تعصب هركاری برمیاد خواهر زنش مثل ناموس خودش بود خدا لعنتش كنه

نیازمندی ها