پدر ستون خونه‌ست، مادر نور خونه

مروری بر دیالوگ‌های شنیدنی سریال‌های تابستان

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخشی از سریال پایتخت 3 دیالوگ‌هایی را به صورت خودجوش بیان کرد.
کد خبر: ۶۵۴۱۳۷
دیالوگ‌های خودجوش کفاشیان در سریال «پایتخت 3»

به گزارش فارس، عوامل تولید سریال پایتخت 3 جهت نمایش در نوروز سال 93 برای فیلمبرداری یکی از سکانس‌های این سریال مرتبط با رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود در آکادمی فوتبال حاضر شده‌اند و سکانس‌های مورد نظر را برداشت کردند.

* علی کفاشیان، آندرانیک تیموریان، فرامرز ظلی، مهدی مناجاتی، جواد خیابانی، اوکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی، علی خسروی و مهدی حیدری از چهره‌های فوتبالی حاضر در این سکانس بودند.

* اعضای تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران ایران نیز در این مراسم شرکت داشتند.

*‌علی کفاشیان که در این قسمت از سریال پایتخت 3 ایفای نقش می‌کرد اعلام کرد بدون اطلاع قبلی مجبور شده صحبت‌های خود را در این مراسم انجام دهد.

* جواد خیابانی که به عنوان مجری مراسم رونمایی در این بخش از سریال ایفای نقش می‌کرد به اشتباه نام لیندا کیانی یکی از بازیگران این مجموعه را به عنوان بازیگران حاضر در مراسم رونمایی اعلام کرد.

* جواد خیابانی در بخشی از این برنامه به یکی از گل‌های مهدی مناجاتی اشاره کرد که تیموریان به شوخی گفت آن گل آفساید بوده که خیابانی در جواب او اعلام کرد آن گل با شوت به ثمر رسیده و نمی‌توانسته آفساید باشد.

* سروش صحت، بیژن بنفشه‌خواه و چند تن از بازیگران سینما نیز در این مراسم شرکت داشتند.

* در بخشی از فیلمبرداری در حالی که کارگردان مجموعه در حال توضیح دادن شرایط بود دختران فوتبالی صحبت می‌کردند که با تذکر جدی مقدم روبه‌رو شدند.

* علی کفاشیان که در بخشی از این مراسم در حال سخنرانی بود با نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم ملی شوخی کرد و اعلام کرد می‌خواستند در این مراسم یوزپلنگ واقعی بیاورند که ترسیدند این مسئله موجب وحشت حضار شود.

* عوامل سریال پایتخت 3 برخورد بسیار گرمی با آندرانیک تیموریان داشتند.

* تیموریان که با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه روبرو شده بود از انجام این کار خودداری کرد و اعلام کرد در حال حاضر نمی‌خواهد صحبتی انجام دهد.

* ابتدای کار اجازه حضور خبرنگاران در این مراسم را نمی‌دادند اما سپس در بخشی از مراسم خبرنگاران داخل سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال شدند.

* علی کفاشیان پس از اتمام کارش در یکی از سکانس‌های فیلم، آکادمی فوتبال را ترک کرد. کفاشیان قرار بود در جلسه‌ای حاضر شود و نتوانست تا آخر مراسم در جلسه بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها