با هدف بررسی روند تولیدات نوروزی شبکه های سیما امروز دکتر علی دارابی به همراه مدیر شبکه یک و جمعی از مدیران این حوزه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی پایتخت 3 در پارک نیاوران حضور یافت.
کد خبر: ۶۵۲۶۲۸
احوالپرسی معاون سیما با دوقلوهای «پایتخت 3» و باباپنجعلی

به گزارش روابط عمومی سیما؛ معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، در این بازدید با بازیگران، عوامل برنامه، تهیه کننده و کارگردان گفت وگو و از نزدیک در جریان کار قرار گرفت. معاون سیما همچنین از عوامل خواست تا در کنار خلق فضایی شاد و مفرح سبک زندگی اسلامی ایرانی را به تصویر کشند.

دکتر دارابی در بازدید از لوکیشن مجموعه اصلی شبکه یک سیما به بینندگان این نوید را داد که «پایتخت 3 » از نظر بازی بازیگران و ایجاد موقعیت طنز به مراتب جذاب تر از دو قسمت پیش است.

وی افزود : داستان « پایتخت 3 » در همان فضای قبلی ادامه می یابد ، و همکاران ما تلاش کرده اند نوروز 93 بهترین ها را در قاب تلویزیون ارائه دهند.

معاون سیما با تاکید در اوقات فراغت بیشتر مردم در ایام نوروز افزود برنامه های نوروزی شبکه ها از چهارشنبه آخر سال آغاز می شود. و چهار مجموعه تلویزیونی و 126 فیلم سینمایی در جدول پخش شبکه ها پیش بینی شده است.

وی در پایان با قدردانی از مدیران حوزه سیما و تمامی هنرمندان و همکاران خود که با وجود مشکلات و کمبودها جدولی کامل از برنامه های شاد برای نوروز تهیه دیده اند تاکید کرد مجموعه « پایتخت 3 » علاوه بر بازپخش از این شبکه از شبکه تماشا نیز تکرار خواهد شد.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی « پایتخت » برای سومین سال متوالی میهمان نوروزی مردم ایران خواهد بود.

در خلاصه داستان سری سوم « پایتخت » آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثهای روی میدهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان میگذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانوادهاش را وارد ماجراهایی تازه تر می‌کند.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.
همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگران مهمان در این اثر حاضر شده اند.

مجموعه « پایتخت 3 » هر شب در ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمیده
Australia
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
۰
۰
درفیلم فقط ارسطو و نقی و بابا بزرگ خوب بازی كردند

نیازمندی ها