گروه تولید سریال «پایتخت 3» اواخر هفته جاری از شمال به تهران می آیند.
کد خبر: ۶۴۴۰۳۱
ساخت «پایتخت 3» در سرمای 12 درجه زیر صفر

سازندگان سری سوم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم از 13 دی امسال، کار تولید را با حضور همه بازیگران در شیرگاه مازندران کلید زدند و با پایان این بخشها، آخر هفته جاری به تهران می آیند تا ضبط کار را پیگیری کنند. مهمترین مشکل گروه طی هفته گذشته در شمال کشور، سرمای 12 درجه زیر صفر و بارش سنگین برف بود که منجر به قطع آب و گاز شد، ولی گروه تولید به دلیل محدودیت زمان و لزوم رساندن کار به باکس نوروز 93، ناگزیر از ادامه تصویربرداری در لوکیشن های داخلی شدند.

ضمن اینکه هفته گذشته جلوه های ویژه سریال نیز با پیش بینی موارد ایمنی و حضور آمبولانس و آتش نشانی در شمال انجام شد. همچنین تصاویر هوایی (هلی شات) نیز توسط گروه تصویربرداری هوایی «فرا دید» برداشت شد. تاکنون 6 قسمت سریال ضبط شده و تدوین همزمان در حال انجام است.

در سکانسهای شمال چند بازیگر بومی مازندران نیز جلوی دوربین رفتند. این روزها پیش تولید قسمتهای مربوط به تهران و مرحله انتخاب لوکیشنها و نگارش قسمت هفتم پیگیری می شود. تهیه کنندگی این سریال را الهام غفوری برای گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک برعهده دارد و قرار است طی 15 قسمت ایام نوروز 93 روی آنتن رود.


محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی سریال هستند و مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و... بازیگران مهمان محسوب می شوند. داستان سری سوم سریال از شب عروسی ارسطو آغاز می شود. در این شب بروز حادثه ای موجب می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود.

او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده، روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می آید که نقی و خانواده اش را وارد ماجراهای تازه ای می کند. محسن تنابنده سرپرست نویسندگان سریال است و خشایار الوند و حسن وارسته گروه نویسندگان را تشکیل می دهند.

بانی فیلم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها