نام سمیرا پشت سر دعوت ماتیوس به ایران

زنی که دوباره در فوتبال ایران غوغا به پا کرد

دختر پروفسور سمیعی دوباره فوتبال ایران را تحت تاثیر نام خودش قرار داده اما این بار در کنار نام لوتار ماتئوس.
کد خبر: ۶۵۳۶۷۱
زنی که دوباره در فوتبال ایران غوغا به پا کرد

حدود هشت سال پیش و در آستانه جام جهانی 2006 آلمان یک زن ایرانی مقیم آلمان با نام سمیرا سمیعی با این ادعا که همسر دوم مهدی مهدوی کیاست غوغایی را در رسانه های ایرانی به پا کرد.

البته این ماجرا خیلی زود فروکش کرد اما با گذشت هشت سال از این اتفاق در حالی که مهدوی کیا زندگی بی حاشیه و آرامی را در کنار همسر و دختر 14 ساله خود می گذراند حالا سمیرا سمیعی به عنوان مدیر برنامه های لوتار ماتئوس به ایران آمده است.

یکی از خبرگزاری های معتبر در اردیبهشت سال 1385 مطلبی با عنوان "مهدوی کیا در دام" منتشر کرد. لب مطلب حکایت از ماجرایی عجیب در زندگی ستاره پرفروغ فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا داشت.

خبر ازدواج با همسر دوم و حاشیه های ناشی از آن تا مدت ها مهدی مهدوی کیا را رها نکرد و رسانه ها تا مدت ها به ابعاد مختلف این ماجرا می پرداختند.

سمیرا سمیعی، دختر پروفسور سمیعی (یکی از بزرگترین جراحان مغز و اعصاب در جهان و ایران) در آلمان به عنوان مدیر برنامه های مهدوی کیا مشغول به کار بوده که پس از مدتی در حالی که همسر مهدوی کیا در ایران بوده، خبر ازدواج این دو منتشر می شود.

وی که تنها مدیر برنامه زن در آلمان محسوب می شود (فوتبال آلمان 140 مدیر برنامه دارد)، با تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه دو که بیمار پدرش بوده است آشنا می شود و درخواست وی مبنی بر دعوت از لوتار ماتئوس را می پذیرد.

سمیعی هم اکنون مدیر برنامه‌های چند ستاره بزرگ در آلمان از جمله ماتیوس، برمه، پرمرته ساکر و ... به شمار می رود. وی در ایران هم مدیر برنامه های سوشا مکانی است.

بر همین اساس می توان حدس زد که چرا مهدوی کیا در ضیافت ناهار لوتار ماتئوس که با حضور دایی و سایر فوتبالی ها برگزار شد شرکت نکرد.

حالا سمیعی در گفتگو با روزنامه نود، که به همراه عکس بزرگی از وی روی صفحه نخست این روزنامه منتشر شده، گفته که ماجرای من و مهدوی کیا هشت سال پیش تمام شد.

وی همچنین درباره زندگی در آلمان گفت: «کاملا از زندگی جدیدم راضی هستم. من با همسر آلمانی‌ام و پسرم خوشبختم. همسرم در کنار فعالیت‌های امور کارخانه‌اش، اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ و آگزبورگ است و به اعتبار اوست که ما هنگام بازی‌های خانگی بایرن، در لژ مخصوص در ورزشگاه آلیانس آره‌نا حضور می‌یابیم. بله، من از زندگی‌ام لذت می‌برم و همین حالا هم دلم برای او و پسرم لک زده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
فریال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
جام جم ورزشی ، گل شماره دو. به جای اینكه یك زن رو متهم كنی برو از مهدوی كیا كه خیر سر اجدادش آقای اخلاق فوتبال ایرانه سوال كن كه چرا در دوران اوج فوتبالش یه دفعه دچار هوا و هوس شده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
مطلبو خوب بخونید یه ازدواج قانونی بوده كه با توافق طرفین از هم جدا شده و هركه پی زندگی اش رفته و هردو آدمهای سر شناسی بوده و هستند.
havram
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
بنده خدا كار غیر شرعی نكرده زن گرفته یا شاید هم صیغه كرده - مگه اسلام حلال نكرده
یبل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
آقا یا خانم havram، اسلام خیانت رو شرعی نكرده. مشكل اینجاست كه همه می گن زندگی خصوصی افراد به خودش مربوطه اما وقتی پای فردی به نام مهدوی كیا كه مرد با اخلاق فوتبال ماست به میون میاد ماجرا فرق می كنه. اگه با اخلاقه چرا یك همچین گندی بالا آورد اگه مطبوعات و رسانه ها هم می خوان این ماجرا رو پر و بال بدن پس لطفا به این آقا نگن مرد با اخلاق!
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
پس بگو چی شد لوتار ماتئوس اومد ایران
جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
مگرگناه كبیره كردند . ازدواج كرده بعد طلاق گرفته . دوباره جوگیر نشوید برای خراب كردند یك نفر .... 8سال از این موضوع میگذرد . چرا ما ایرانیها دوست داریم همدیگر را خراب كنیم . من استقلالی هستم ولی از اقای مهدوكیا خوشم میاید چون انسان است ...... زندگی شخصی هركس مربوط به خودش است . كشور المان فرهنگ و اداب خودش را دارد ...... بجای اینكه از ایشان بابت كاری كه كرده ویك ریال پول نگرفته تشكر كنیم .(دعوت لوتار) ایشان تنها زن اجنت ایرانی درالمان است . اگر میرفت داخل امارات تن فروشی میكرد خوب بود
اناهیتا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
به نظرم كار اشتباهی نكرده زندگی شخصیشه. ولی منتهی مقصر ماییم كه اینا رو الگو میدونیم اخه اینا فوتبالیستای خوبی ان از نظر ورزشی الگو هستن نه از نظر زندگی و اخلاق..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها