در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش ایرنا، بابک اسماعیلیان دیروز در نشستی خبری گفت: شاخص میزان رضایتمندی مشتریان از تولیدات داخلی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 6 درصد کاهش به عدد 651 به نسبت یک هزار رسیده است.به گفته وی، عدم سهولت در باز و بسته شدن درها (رگلاژ نبودن درها) و مصرف بالای سوخت به ترتیب با 24.7 و 23.8 درصد از عمده دلایل نارضایتی مشتریان از کیفیت خودروها بوده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مطرح شد