کاربران جام جم ورزشی انتخاب کردند

کریم انصاری فرد ؛ مرد سال فوتبال ایران

کاربران جام جم ورزشی،کریم انصاری فرد را بعنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 92 برگزیدند .
کد خبر: ۶۵۲۹۹۸
کریم انصاری فرد ؛ مرد سال فوتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، کریم انصاری فرد مهاجم خوب و با آتیه تراکتورسازی در نظر سنجی صورت گرفته از سوی سایت بیش از 50 درصد آراء را به خود اختصاص داد و بالاتر از آندرانیک تیموریان ، هافبک جنگنده و تاثیر گذار استقلال بعنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد . آندو تیموریان با بیش از 35 درصد آراء دوم شد و سید جلال حسینی دفاع وسط پرسپولیس با 5 درصد آراء در جایگاه سوم قرار گرفت . رضا قوچان نژاد، اشگان دژاگه، جواد نکونام و بختیار رحمانی در رتبه های بعدی نظر سنجی صورت گرفته از سوی جام جم ورزشی قرار گرفتند .

در این نظر سنجی بیش از 8500 کاربر نظر خود را ثبت کردند که جا دارد از تمام کسانی که ما را در این نظرسنجی همراهی کردند تشکر و قدردانی کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نریمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
این بازیكن موقعی كه تشریف بردن دبی برای خوش گذرانی و تلفن های علی دایی رو جواب ندادن بعد هم وقتی برگشت رفت با تراكتور قرار داد امضا كرد و الكی گفت علی دایی استخاره كرده و .... شماها از كجا فهمیدید این عوضی غربتی مرد سال فوتبال ایرانه؟
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
۰
۰
كریم از اول با پرسپولیس می خواست قرارداد ببنده آقای دایی دوست نداشت می پیچوند آخرشم استخاره گرفت گفت صلاح نیست الكی حرف نزنین. آقا نریمان طرفدار كدام تیم و كی هستین كه ناراحت شدین از انتخاب كریم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها