آتش سوزی انبار کفش در تهران مهار شد

نجات پیرمرد از میان آتش و دود

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در انبار کفش در خیابان جمهوری و نجات پیرمرد نگهبان از میان دود و آتش خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۵۳۵
نجات پیرمرد از میان آتش و دود

جلال ملکی گفت: ساعت 11:3 امروز چهارشنبه وقوع آتش سوزی در خیابان جمهوری به آتش نشانی اعلام شد. با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان آتش نشانان چهار ایستگاه به محل حادثه در خیابان ظهیرالاسلام اعزام شدند.

با حضور ماموران مشخص شد آتش سوزی در پشت بام یک کارگاه کفش دوزی رخ داده و پیرمردی که در انباری کالاها زندگی می کرد در میان دود و آتش گرفتار شده است.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پیرمرد را از میان شعله های آتش و دود خارج کرده و اقدام به خاموش کردن آتش انباری کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی، حریق به علت رسیدن شعله به ایرانت های انباری رخ داده و با سرعت عمل آتش نشانان لوازم داخل انبار آسیب ندید. آتش نشانان این عملیات را ساعت 11:30 به پایان رساندند.

نجات زن از چاه 10 متری

وی همچنین با اعلام خبر سقوط زن 70 ساله داخل چاه 10 متری، گفت: ساعت 10:23 امروز حادثه سقوط در چاه به آتش نشانی اعلام شد که بی درنگ ماموران سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان سبلان اعزام شدند.

در بررسی های اولیه مشخص شد چاه قدیمی که در حیاط یک خانه 80 متری قرار داشته است فروکش کرده و زن 70 ساله ای به داخل آن سقوط کرده است.

ملکی افزود: آتش نشانان با احتیاط وارد چاه شده و با استفاده از برانکارد زن صاحبخانه را که دچار آسیب شده بود سالم از درون چاه خارج کردند. این عملیات ساعت 11:20 دقیقه به پایان رسید. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
۰
۰
خدا وكیلی اینقدر پول كه برای فوتبال بریز بپاش میكنید بیایید حقوق اداراتی كه سختی شرایطكاردارند بدهید مثل اتش نشانی نیروی انتظامی هلال احمر تاحتی كارمندان زحمت كش بانكه كه از صبح می روند تاشب جواب ارباب رجوع را میدهند یكبار نشده از زحمات كاركنان بانكها تقدیر یاتشكر بشود
مریم
Switzerland
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
۰
۰
والله ما كه هر چی كارمند بانك دیدیم وضعش خیلی خوب بوده

نیازمندی ها