تدوین برنامه اشتغالزایی حاصل از گردشگری تا ۳ ماه آینده

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تدوین برنامه اشتغالزایی و درآمد ارزی حاصل از گردشگری طی سه ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۹۱

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با فارس درباره هدفگذاری‌های جدید سازمان میراث فرهنگی برای کسب درآمد ارزی بیشتر و اشتغالزایی از منبع گردشگری گفت: برنامه‌ای در این زمینه در دست تدوین داریم که حداکثر ظرف سه ماه آینده تهیه و تدوین می‌شود که امیدواریم درزمینه کسب درآمد ارزی و اشتغالزایی از گردشگری، خیز بلندی برداریم.

سلطانی‌فر افزود: قطعا حساب ویژه‌ای در این زمینه روی گردشگری به‌ویژه در زمینه جذب گردشگر خارجی به کشور باز می‌کنیم تا باری را از دوش ملت برداریم و بتوانیم ایجاد اشتغال کنیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با بیان این‌که ایران اسلامی باید محور گردشگری حلال باشد نیز گفت: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در مشهد مانند هتل، کمبودی احساس نمی‌شود، اما این کمبود در دیگر استان‌های کشور و شهرهای اصفهان، شیراز و تهران مشهود است.

به گزارش مهر، مسعود سلطانی‌فر با تاکید بر ایجاد هتل‌هایی با برندهای معتبر یادآور شد: اگر قرار است به دنبال افزایش میزان ورود گردشگران خارجی به کشور باشیم باید در بحث هتل‌سازی با سرعت و کیفیت حرکت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها