خبر بد برای استقلالی ها

آندو رفت تا جام جهانی!

کد خبر: ۶۵۰۰۵۵
تیموریان: بازیکنان ناراحت بودند که مصاحبه نکردند


بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ناراحت بودند که حاضر نشدند مصاحبه کنند و رفتند.

آندرانیک تیموریان پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تاکنون هم کار بزرگی کرده‌ایم، با توجه به داشته‌هایمان بازی کردیم 5 نفر از بهترین بازیکنانمان جدا شدند، خودتان قضاوت کنید اگر تیمی دو سه بازیکن خود را از دست بدهد، چگونه خواهد شد. صد درصد دیگر شایستگی گذشته را نخواهد داشت، اما قلعه‌نویی و کادر فنی در این چند ماه واقعا عالی کار کردند و اجازه ندادند تیم لطمه ببیند، کار ما هم در آسیا تمام نشده است.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نکردند و ورزشگاه را ترک کردند، اظهار داشت: به هر حال بازیکنان ناراحت بودند و نمی‌توانستند صحبت کنند.

این بازیکن در مورد اینکه آیا او ناراحت نبوده، یادآور شد: من از همه ناراحت‌تر بودم به هر حال این به شرایط روحی و روانی بازیکنان برمی‌گردد و به خودشان مربوط می‌شود خیلی زمان‌ها بوده که بازیکنان تیم‌شان هم پیروز شده اما مصاحبه نکردند اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد متفاوت است همه بازیکنان به شماها احترام می‌گذارند به هر حال شرایط متفاوت است.

تیموریان افزود: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود و شرایط‌مان سخت بود، امیدوارم شانس در آینده به ما رو کند و بتوانیم شایستگی خود را ثابت کنیم.

وی در مورد اینکه در گلی که استقلال دریافت کرد دروازه‌بان مقصر بود یا بازیکن دیگر گفت: فوتبال یک ورزش گروهی است و اگر به این موضوع معتقد باشید سوال شما بی‌معناست.

تیموریان در مورد قضاوت داور تصریح کرد: داوری عالی بود! تنها نقطه تاریک آن پنالتی بود که اعلام نکرد، به هر حال اشتباهات داوری وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها