فروش انگشتر صد برابر قیمت واقعی

فردی که انگشتر فیروزه بدلی را به قیمت دو میلیون و 900هزار تومان به فروش رسانده بود توسط پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۸۹۳۹
فروش انگشتر صد برابر قیمت واقعی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود از دستگیری فردی که در یک مغازه نقره فروشی انگشتر فیروزه غیراصلی را به قیمت دو میلیون و 900هزار تومان به فروش رسانده بود خبرداد.

وی افزود: جوانی که خود را اهل یکی از استان های جنوبی کشور معرفی می کرد با مراجعه به دایره تجسس کلانتری طرقبه اعلام کرد از مغازه ای در طرقبه اقدام به خرید انگشتر فیروزه ای کرده است که طبق قیمت گذاری کارشناسان حداکثر 300هزارتومان ارزش داشته ولی این مغازه دار به قیمت 29میلیون ریال به او فروخته است.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت: ماموران تجسس پس از مشاهده فاکتور طی یک اقدام پلیس متهم را دستگیر و پس از انتقال این فرد به کلانتری تحقیقات خود را آغاز می کنند که متهم به نام «مسعود» ضمن اعتراف به جرم و قبول اتهام خود مبلغ دریافتی را به مالباخته بازمی گرداند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود افزود: مغازه داران در شهر های تفریحی و زیارتی پیشانی شهر محسوب می شوند و نحوه رفتار آنان در نگرش مهمانان آن شهر بسیار تاثیر گذار است.

بکارگیری کارگران و فروشندگان در مغازه ها بایستی با دقت خاصی صورت گرفته و حتماً بایستی پس از طی مراحل قانونی و اخذ سوء سابقه از مراجع قانونی انجام شود زیرا که جرائم و تخلفات این فروشندگان مالکان و صاحبان پروانه را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد.

گفتنی است، ضمن معرفی متهم به دادسرا پرونده این واحد صنفی به اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ارجاع و این واحد صنفی پلمپ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها