در حالی که هنوز مرحله اول توزیع سبد کالا به اتمام نرسیده و حدود چهار میلیون سرپرست خانوار کالاهای خود را دریافت نکرده‌اند، از امروز، سوم اسفند، مرحلهٔ دوم توزیع سبد کالا با افزودن فهرست اسامی جدید آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۸

جام جم سرا: در مرحله‌ دوم پنج میلیون سرپرست جدید بر اساس قانون کار و تامین اجتماعی بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت سبد کالا شده‌اند. سبد کالا شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و ۲۴ عدد تخم مرغ است. در همین رابطه وزرات صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای در مورد توزیع سبد کالا از واجدین شرایط دریافت این سبد کالا خواسته است تا قبل از مراجعه برای دریافت سبد کالا، با روشهای مشخص شده در ادامه مطمئن شوند که سبد کالا به آنها تعلق گرفته است.

این وزارتخانه از مشمولان خواسته است جهت جلوگیری از ازدحام و سهولت در دریافت سبد کالا، سرپرستان خانوارهای چهار نفره به بالا شامل کارگران شاغل و مستمری بگیران با حقوق بیش از پنج میلیون ریال (۵۰۰ هزار تومان) و کارکنان دولت دارای بیمه‌های تامین اجتماعی از روز شنبه سوم اسفند تا پایان اسفند سال جاری به مراکز عرضه کالا مراجعه و برای دریافت سبد رایگان کالا اقدام کنند.

روشهای اطلاع از تخصیص سبد کالا:

متقاضیان می‌توانند پیش از مراجعه به مراکز توزیع به یکی از روش‌های ذیل از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند:
۱- تماس با شماره تلفن ثابت ۸۴۸۰۲۲۲۲-۰۲۱ (۹۰خط)
۲- مراجعه به پایگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir
۳- ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره‌های ۵۰۰۰۴۹۹ یا ۷۰۰۷۹۹
۴- ارسال کد ملی به شماره #۷۹۹* از طریق تلفن همراه

فهرست و نشانی مراکز توزیع از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی بالا قابل دسترسی است. همچنین اعلام شده که درصورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا مردم می‌توانند از طریق تلفن گویای شبانه روزی ۱۲۴ در سراسر کشور موضوع را گزارش کنند.
زمان تحویل سبد کالای سرپرستان خانوارهای کمتر از چهار نفره مرحله تکمیلی نوبت اول، متعاقباً اعلام خواهد شد.|ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
با سلام برای انصراف از سبد كالا چه كاری باید انجام داد؟

نیازمندی ها