«مارلون براندو» در قاب شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در ساعت 21 که به مرور آثار کارگردانان و بازیگران معروف اختصاص دارد، چند فیلم از مارلون براندو را پخش می‌کند.
کد خبر: ۶۴۸۴۰۱

براندو که سال 2004 درگذشت در طول سال‌ها فعالیت بازیگری توانست نام خود را در زمره یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیگران دنیا به ثبت برساند که جهانیان و علاقه‌مندان به سینما او را با فیلم‌هایی مانند در بارانداز، پدرخوانده، دزیره، اینک آخرالزمان، زنده‌باد زاپاتا و شورش در کشتی بونتی می‌شناسند. براندو برای فیلم‌های مختلفی که بازی کرد از جشنواره‌هایی مانند گلدن گلوب، کن، امی و بفتا جایزه‌های معتبری دریافت کرد. در سال 1972 مراسم اسکار، جایزه بهترین بازیگر مرد را به براندو برای بازی در فیلم پدرخوانده اختصاص داد، اما او از دریافت این جایزه سر باز زد و آن را نگرفت. شبکه نمایش برای امشب فیلم شورش در کشتی بونتی را در نظر گرفته است و فرداشب فیلم بسوزان را ساعت 21 پخش می‌کند. روز دوشنبه علاقه‌مندان به براندو می‌توانند فیلم زنده‌باد زاپاتا را تماشا کنند.

شبکه نمایش فیلم‌های تازه‌وارد، در بارانداز، امتیاز و سربازان یک چشم را از روز شنبه تا آخر هفته در جدول ساعت 21 خود گنجانده است.

شبکه نمایش از فردا ساعت 19 سری فیلم‌های گل را پخش می‌کند. دختر سیسیلی، خطر از دست دادن تو، در میان برف‌ها، بالاتر از خطر، دوئل، توماس و راه‌آهن جادویی و جنگجویان بزرگ از دیگر فیلم‌های این شبکه است که طی هفته جاری پخش می‌کند.

پخش اول فیلم‌های شبکه نمایش از ساعت 13 آغاز می‌شود. آخرین فیلم این شبکه ساعت 23 به نمایش در می‌آید. تکرار فیلم‌های شبکه نمایش از ساعت یک بامداد شروع می‌شود و تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها