برنامه این هفته نود تحت تاثیر اطلاعات ویژه فوتبالی خولیو ولاسکو ، سرمربی سابق و موفق تیم ملی والیبال و حضور تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتورسازی قرار داشت .
کد خبر: ۶۴۷۳۰۵
از اطلاعات فوتبالی ولاسکو تا مربیگری ویژه تونی +عکس

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران برنامه نود این هفته از ساعت 22:41 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.


سئوال مسابقه پیامکی این هفته به بهترین مربی خارجی دو دهه اخیر در فوتبال باشگاه های ایران اختصاص یافته بود.

1. تونی اولیویرا 2. لوکا بوناچیچ 3.استانکو پوکله پوویچ 4. مصطفی دنیزلی 5. زلاتکو کرانچار


پس از پخش گزارش نود درجه که به اتفاقات هفته اخیر فوتبال پرداخته بود گوشه هایی از دیدار تیم های استقلال خوزستان و داماش گیلان و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.

گزارشی در خصوص خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال پخش شد که طی آن ولاسکو در خصوص علاقه اش به فوتبال صحبت می کرد.

وی در این باره گفت: من وقتی 15 سال داشتم در یک باشگاه فوتبال بازی می کردم که یک مربی والیبال مرا دید واز آنجا والیبال را آغاز کردم و این رشته را ادامه دادم.


وی در این گزارش از علاقه خود به تیم ها و مربیان خارجی صحبت کرد و گفت: در بین مربیان خیلی از فرگوسن خوشم می آید، از گواردیولا و مورینیو هم خوشم می آید و با گواردیولا بیشتر ارتباط داشتم و حتی وی در مراسمی از 3 آرژانتینی تقدیر کرد که یکی از آنها من بودم و این برایم افتخاری بزرگ است.

وی همچنین گفت: در میان بازیکنان از مسی خیلی خوشم می آید چرا که به نظرم وی بازیکن متواضعی است و همه مردم وی را دوست دارند.

پس از مصاحبه ولاسکو دیدار تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.

گزارشی آماری از رقابت های جام حذفی ارائه شد که طی آن از پرگل ترین و کم گل ترین بازی و بهترین بازیکن، بهترین خط حمله و خط دفاع، پرتماشاترین بازی و ... نام برده شد.

گزارشی از مرحوم غیاثیان از بنیانگذاران فوتبال خراسان پخش شد. روحش شاد ...

مرتضی اسدی 34 ساله، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی میهمان این هفته برنامه نود بود.


وی در ابتدای صحبت هایش گفت: پس از اینکه قهرمانی در لیگ را از دست دادیم تمام توان خود را بکار گرفتیم تا قهرمان جام حذفی شویم و این جام حق هواداران بود و خیلی خوشحالم قهرمان جام حذفی شدیم.

وی خاطرنشان کرد در تهران به دنیا آمدم و در تیم هایی همچون برق تهران، صبا و تراکتورسازی بازی کرده ام.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: در طول مدت فوتبالیم 2 بار از زمین اخراج شده ام.

گزارشی کامل از فینال جام حذفی فوتبال میان دو تیم مس کرمان و تراکتورسازی تبریز و حاشیه های مربوط به آن پخش شد.






پس از گذشت یک ساعت از آغاز برنامه آمار مسابقه پیامکی گویای محبوبیت کرانچار در میان بینندگان برنامه نود بود که 33 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود.

صحنه هایی از گلها و پاس های مرتضی اسدی پخش شد و وی درباره آنها به صحبت پرداخت.

تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی میهمان بعدی برنامه نود بود.

وی در ابتدای صحبت هایش گفت: از هواداران تبریزی تشکر میکنم که ما را حمایت می کنند. با وجود مشکلاتی که داشتم بار دیگر به تراکتور بازگشتم و از این مسئله خوشحالم.

وی در مورد شهر تبریز و هواداران تراکتور گفت: تبریز شهر دوم من و هواداران تبریزی جزیی از خانواده من هستند و از در کنار آنها بودن لذت می برم.

تونی اولیویرا در مورد قهرمانی در جام حذفی خاطرنشان کرد: این قهرمانی را فراموش نمی کنم چرا که با این جام شادی را برای مردم تبریز به ارمغان آوردیم.


در ادامه تصاویری از حرکات کنار زمین اولیویرا پخش شد که در نوع خود جالب بود و تونی در این باره گفت: شاید اگر اکنون که این تصاویر را می بینم می گویم نباید این حرکات را انجام می دادم ولی انجام این حرکات در یک لحظه است و ارادی نیست.

وی در خصوص شکست خوردن در برخی دیدارها گفت: همیشه برد و باخت جزیی از بازی هستند و ما از شکست ها درس می گیریم و تمام هدفمان این است که اشتباهات گذشته تکرار نشود.

بخش دوم مصاحبه خولیو ولاسکو پخش شد و ولاسکو در این بخش در خصوص دربی پایتخت به صحبت پرداخت.

وی گفت: اینکه هواداران پیش از بازی دربی از یک روز قبل در محل ورزشگاه حضور می یابند خیلی جالب است.

وی که اکنون سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین است تصریح کرد: اکنون والیبال ایران قوی تر از والیبال آرژانتین است. وی در مورد تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین نیز گفت: این حقیقت در مورد فوتبال هم صدق می کند با این تفاوت که در فوتبال آرژانتین قوی تر از ایران است، اما نباید فوتبال ایران را دست کم گرفت.

وی در مورد جام جهانی فوتبال گفت: مشخص نیست چه تیمی قهرمان می شود، صعود ایران از گروهش در جام جهانی کار ساده ای نیست چرا که ایران در گروه دشواری قرار گرفته است.

وی در مورد ایران و مردم کشورمان گفت: مردم ایران بسیار میهمان نواز هستند و مردمی خونگرم که آنها را بسیار دوست دارم.


وی در پایان از همه مردم و هواداران والیبال ایران تشکر کرد و گفت: آنها در ورزشگاه نام مرا صدا می زدند که برایم خاطره ای شیرین است و هرگز این خاطرات را از یاد نمی برم.

در ادامه برنامه تصاویری از دوران کودکی تونی اولیویرا تا به امروز پخش شد که تونی در مورد هر یک از آنها توضیحاتی جالب توجه ارائه می داد. نکته جالب توجه در این بخش تعجب اولیویرا از نحوه تهیه این عکس ها بود تا جایی که خطاب به فردوسی پور گفت: "شما این عکس ها را از کجا آورده اید؟! "



بخش دیگری از گزارش نود تا نود پخش شد که در آن مسائل هفته اخیر فوتبال کشورمان به تصویر کشیده شده بود.

اولیویرا در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: با قهرمانی در جام حذفی کار ما تمام نشده و برای موفقیت در سایر بازی های لیگ تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین بازی ها را انجام دهیم.

تصاویر متعددی از تونی اولیویرا پخش می شد و وی در مورد آنها توضیحاتی ارائه می داد.

پس از گذشت 2 ساعت از زمان آغاز برنامه طبق آمار مسابقه پیامکی 39 درصد آرا به کرانچار اختصاص یافته بود.

تونی اولیویرا

گزارشی از کامیار سعادت، عکاس با سابقه باشگاه پرسپولیس پخش شد که بدلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است ... برای این عکاس با تجربه ورزشی آرزوی سلامتی داریم.




کامیار سعادت در این گزارش از وضعیت جسمانی خود سخن گفت.

در خلال این گزارش علاوه بر مریم سعادت، خواهر کامیار سعادت که از بازیگران با تجربه سینما است، برخی مسئولان و اعضای باشگاه پرسپولیس از جمله حمید استیلی به صحبت پرداخته ودر مورد وضعیت کامیار سعادت صحبت کردند.

اولیویرا در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد مانوئل ژوزه و کی روش گفت: این دو مربی خیلی بزرگی هستند اما شخصیت های متفاوتی دارند. من با هردوی این مربیان دوست هستم.

گزارشی جالب از لحظه پایان دیدار فینال جام حذفی و قهرمانی تراکتور و اشک ها و لبخندهای بازیکنان و مربیان و صحبت های بازیکنان و هواداران دو تیم پخش شد.





اولیویرا در خصوص این قهرمانی گفت: قهرمانی در جام حذفی برایم خیلی اهمیت داشت چرا که هواداران خوشحال شدند، یک سال و نیم در تراکتور هستم ولی در طول این مدت ارتباط بسیار قوی با هواداران تبریزی برقرار کرده ام.

وی در خصوص شادی پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: من این نوع شادی را نیز تمرین کرده بودم!

وی ادمه داد: دو تیم حالت متفاوتی داشتند و یکی خوشحال و دیگری غمگین بود و این رسم زندگی است و بالا و پایین دارد.

اولیویرا در مورد بازی های لیگ برتر تیمش گفت: تا پایان لیگ حرفه ای کار می کنیم و تلاش میکنیم بهترین نتیجه را بگیریم. وی در خصوص رابطه اش با بازیکنان گفت: من یکی از آنها هستم و پیش از اینکه یک مربی باشم یکی از بازیکنان هستم و در قبال این رفتار می خواهم آنها همیشه در تمرینات حضور یافته و خوب تمرین کنند.

گزارشی از فرشاد پیوس و ورزشگاه مرغوب کار پحش شد و پیوس از خاطرات سال های دور خود سخن می گفت.

وی در بخشی از صحبت های خود گفت: باید افرادی سر کار بیایند که وارد بوده و اینکاره باشند.

گوشه هایی از دیدار تیم های ذوب آهن و فجر شهید سپاسی و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.

گزارشی از جلسه پیشکسوتان پرسپولیس و حاشیه های پیش آمده در این جلسه پخش شد که تعدادی از پیشکسوتان از جمله مایلی کهن، فنونی زاده، خوردبین، پروین و الله وردی پخش شد.

در این مصاحبه ها اغلب پیشکسوتان از جایگاه پرسپولیس در لیگ ناراضی بودند.

محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد جلسه روز گذشته پیشکسوتان پرسپولیس گفت: در این جلسه سایر پیشکسوتان صحبت های خود را ارائه کردند و من نیز صحبت های خود را عنوان کردم و مسئله خاصی نبود که الله وردی تا این حد ناراحت شد و من جسارتی نکردم.


همه باید از پروین حمایت کنیم، من در بخشی از صحبت های خود گفتم که دوستانی که توانایی مالی دارند اکنون به فکر پرسپولیس باشند، در بخشی دیگر گفتم دایی باید به خاطر مشکلات اخیر باشگاه 30 درصد جریمه شود، دایی مبلغ قراردادش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان قرارداد دارد که 84 درصد آن را دریافت کرده است!

موادری در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که اگر این ها عنوان شود جای تاسف دارد! بطور مثال هنور آرفی خانه خود را تحویل نداده است! افرادی هستند که حضور ندارند ولی حقوق دریافت می کنند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: نمیدانم چرا برخی افراد این مسائل را مطرح می کنند؟! اکنون باید به فکر موفقیت پرسپولیس باشیم نه اینکه در این مقطع زمانی پرسپولیس را به چالش بکشیم!

مایلی کهن در ادامه صحبت هایش در مورد هواداران پرسپولیس گفت: هواداران بازیکنانی میخواهند که با قدرت در زمین حضور یابند و برای هواداران به میدان بروند.


قدوسی عنوان کرد: چرا مدام می گویید پرسپولیس در زمان مدیریت رویانیان 60 میلیارد بدهی داشته است، این بدهی برای 20 سال اخیر پرسپولیس است نه زمان رویانیان! این مسائل روی بازیکنان فشار می آورد!

با توجه به کمبود وقت صحبت های مایلی کهن و قدوسی نیمه تمام ماند و در بخش پایانی برنامه گزارشی از لیگ دسته یک فوتبال پخش شد.

برنامه این هفته نود ساعت 2:22 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها