اختصاص وام 600 هزارتومانی توسط بانک ملت

وام عمره دانشجویان تعیین تکلیف شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اختصاص وام قرض‌الحسنه به دانشجویان عمره‌گزار خبر داد و افزود: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بانک ملت، دانشجویان می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه 600 هزار تومانی بانک ملت استفاده کنند.
کد خبر: ۶۴۵۸۳۷
وام عمره دانشجویان تعیین تکلیف شد

محمد زارع درخصوص اعطای وام قرض الحسنه به دانشجویان عمره گذار گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بانک ملت، دانشجویان عمره‌گذار می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه 600 هزار تومانی این بانک استفاده کنند.

وی افزود: از هفته آینده فرایند اعطای تسهیلات قرض الحسنه 600 هزارتومانی به دانشجویان عمره گذار آغاز می شود که به تمام دانشجویان عمره گذار اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان باز پرداخت این وام را 18 ماه پس از اعزام عنوان کرد و افزود: تسهیلات قرض الحسنه 600 هزارتومانی بانک ملت تا خرداد ماه ارایه می شود.

فرایند اعزام دانشگاهیان به عمره از هفتم لغایت 12 فروردین ماه با اعزام اساتید یک و دو نفره به سرزمین وحی آغاز می شود و سپس دانشجویان متاهل و اساتید سه نفره از 12 فروردین ماه تا هشتم اردیبشهت اعزام می شوند و پسران مجرد نیز از هشتم تا 29 اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی خواهند شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها