سرقت شبانه از خانه برادر

مردی که در نبود برادرش وارد خانه او در شهرستان کازرون( استان فارس) شده و پس از تخریب گاوصندوق طلاهایش را دزدیده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۷

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی از سرقت خانه اش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وقتی همراه خانواده‌اش از سفر بازگشته‌اند، متوجه به‌هم‌ریختگی خانه، تخریب گاوصندوق و سرقت طلا و جواهرات خود به ارزش 80‌میلیون تومان شده است.

وی افزود: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد تا این که ماموران با حضور در خانه شاکی و بررسی محل سرقت شواهدی به دست آوردند که نشان می‌داد، سارق با خانه مالباخته آشنایی کامل داشته است.

با تحقیقات پلیس مشخص شد برادر مالباخته از مسافرت خانواده برادرش اطلاع داشته و همسایه‌ها وی را دیده‌اند که در غیاب آنها مقابل خانه برادرش پرسه می‌زده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران احتمال دادند برادر شاکی همان سارقی است که طلا و جواهرات را دزدیده است. بنابراین با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات اعتراف کرد مشکل مالی داشته و برای پرداخت بدهی‌هایش تصمیم گرفته از خانه برادرش اموال او را سرقت کند تا بتواند بدهی‌هایش را پرداخت کند.

به گفته سرهنگ محسن سروقد، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها