نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:

معیار اصلی شهید آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌ منت به مردم بود

ماجرای نماینده مجلس هفتم از آمریکا تا دبی

پیرموذن از عزیمت برادر خود از آمریکا به دبی خبر داد و گفت: کمال الدین بعد از شش سال از آمریکا عازم دبی و در بیمارستان «هلال احمر ایرانیان در دبی» مشغول شده و تصمیم دارد به ایران برگردد.
کد خبر: ۶۴۲۳۰۳
ماجرای نماینده مجلس هفتم از آمریکا تا دبی

کمال الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر 2 روزه خود به دبی گفت: برادرم نورالدین پیرمؤذن از آمریکا به دبی رفت و من هم برای دیدن وی به دبی رفتم.

وی با بیان اینکه برادرم برای گرفتن فوق تخصص جراحی توراکس یا همان قفسه سینه به آمریکا رفته بود، افزود: نورالدین بعد از شش سال از آمریکا خداحافظی کرد و در حال حاضر به دبی رفت و به عنوان جراح کار خود را در بیمارستان «هلال احمر ایرانیان در دبی» آغاز کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با تاکید بر اینکه برادرش از روز یکشنبه 13 بهمن امسال در دبی مستقر شده، تصریح کرد: برادرم تصمیم دارد به ایران باز گردد و ما امیدواریم با لطف و عنایت مسئولان نظام، مقدمات بازگشت سفر نورالدین به وطن فراهم شود تا وی بتواند در داخل کشور به مردم ایران خدمت کند.

نورالدین پیرمؤذن نماینده اصلاح طلب اردبیل، نیر و نمین در مجلس ششم و هفتم و سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان در این مجالس بود.

پیرمؤذن قبل از سفر به آمریکا استاد دانشگاه و ریاست بخش جراحی بیمارستان مدرس تهران را بر عهده داشت.

وی حدود هشت ماه قبل از پایان مجلس هفتم یعنی در زمستان سال 86 و در آستانه انتخابات مجلس هشتم ایران را ترک کرد و به آمریکا رفت.

نورالدین در انتخابات مجلس هشتم ثبت نام کرد اما رد صلاحیت شد. وی پس از رد صلاحیت در گفت وگو با رسانه‌های معاند و ضد انقلاب از جمله صدای آمریکا علیه نظام، نهادهای انقلابی از جمله شورای نگهبان و مسئولان نظام مصاحبه کرد و انتخابات ایران را زیر سوال برد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر وقت اطلاعات در همان زمان یعنی روز چهارشنبه 22 اسفند سال 86 پس از پایان جلسه هیأت دولت، کار پیرمؤذن را خیانت به نظام توصیف کرد و اعلام داشت که این اقدام واقعاً خیانت و زشت است و نه تنها در شأن یک فردی با چنان مسئولیتی نبود بلکه یک فرد معمولی هم حاضر نمی‌شود با بیگانگان این گونه صحبت کند.

وی افزود: ‌بر اساس مقررات کشور افرادی که دارای مسئولیت‌های اینگونه هستند، از مصاحبه با بیگانگان و شبکه‌هایی همچون رادیوفردا و تلویزیون صدای آمریکا منع شده‌اند و نمی‌توانند اینگونه مصاحبه کنند.

گرچه در همان زمان برخی رسانه های داخل کشور از پناهندگی وی به آمریکا خبر می دادند اما خود پیرموذن اعلام می کرد که برای گذراندن دوره تخصص به آمریکا رفته و بعد از 2 سال به وطن باز می گردد، ولی وی تا کنون به ایران باز نگشت.(بولتن نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها