گاهی بازی کردن در یک فیلم، آنقدر برای مخاطبان جدی می‌شود که نمی‌توانند بازیگر آن فیلم یا سریال را خارج از نقش او تصور کنند، اتفاقی که مهران رنجبر، بازیگر نقش کیانوش در آوای باران با آن دست به گریبان است.
کد خبر: ۶۳۸۹۴۰

 مهران رنجبر ـ که به گفته‌ خودش این روزها کمتر در خیابان تردد می‌کند ـ درباره بازتاب این نقش در میان مردم، گفته است: برخی از مخاطبان کار را آنقدر جدی دنبال می‌کنند که می‌گویند «باران» حق توست؛ به دلیل این‌که در این سال‌ها تو هوایش را داشتی! برخی هم می‌گویند بگذار «باران» را فرید خوشبخت کند او آدم حسابی است!

رنجبر که پیش از این در سریال‌های «نون و ریحون» و «پنج کیلومتر تا بهشت» بازی کرده، دیده شدن نقش کیانوش را مدیون قصه اجتماعی آن دانسته و گفته است: اکنون مردم یک جمله می‌گویند و آن این‌که این سریال واقعیت جامعه را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد هر چه مسائل و مشکلات اجتماعی را در قالب قصه و ملودرام اجتماعی بیان کنی، مخاطب بیشتر جذب می‌شود. گریم متفاوت رنجبر در سریال آوای باران یکی از نکاتی است که مورد توجه مخاطبان بسیار قرار گرفته اما به گفته خودش از کلاه‌گیس استفاده نکرده‌ و گریمور، موهایش را فر شش ماهه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها