اظهار نظر سهیلی زاده درباره پایان بندی سریال «آوای باران»

تصویربرداری بخش‌های پایانی سریال در حال پخش «آوای باران» حسین سهیلی‌زاده هفته‌ی آینده تمام می‌شود.
کد خبر: ۶۳۸۷۰۲
اظهار نظر سهیلی زاده درباره پایان بندی سریال «آوای باران»

حسین سهیلی‌زاده - کارگردان سریال «آوای باران» - تصویربرداری سکانس‌های مربوط به قسمت 36 این مجموعه را دوم بهمن‌ماه با حضور در لوکیشن خانه‌ی «نادر» به پایان رساند.

کارگردان سریال «آوای باران» در این‌باره به خبرنگار ایسنا که در پشت صحنه‌ی سریالش حاضر شده بود، گفت: تصویربرداری بخش‌های پایانی این مجموعه یک روز قبل از پایان پخش سریال یعنی سه‌شنبه‌، هشتم بهمن، به پایان می‌رسد.

سهیلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پخش آخرین قسمت از «سریال آوای باران» نهم بهمن‌ماه به روی آنتن خواهد رفت.


به گزارش ایسنا، سام درخشانی، الهام چرخنده و سیاوش خیرابی از جمله بازیگرانی بودند که در سکانس‌های مربوط به قسمت 36 سریال «آوای باران» مقابل دوربین رفتند.

حسین سهیلی‌زاده با هدف ایجاد جذابیت بیش‌تر برای مخاطبان پایان فیلم‌نامه سریال «آوای باران» را تغییر داده است.

سلیمانی به عنوان دستیار کارگردان این مجموعه درباره‌ی علت تغییر پایان فیلم‌نامه‌ی «آوای باران» به ایسنا گفت: این تغییر در راستای سلیقه‌ی مخاطبان صورت گرفته است.

تصویربرداری سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده همچنان ادامه دارد و گروه تولید هم‌زمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می‌رسانند.

این مجموعه کاری از گروه اجتماعی شبکه‌ی سه سیماست که توسط سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است و بازیگرانی چون: حمیدرضاپگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرابی، سپیده خداوردی و ... در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

«آوای باران» در 40 قسمت 45 دقیقه‌یی به تهیه‌کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل روزهای پایانی پخش خود را سپری می‌کند.

این سریال داستان زندگی طاها ریاحی - تاجر دارو - را به تصویر می‌کشد که با بروز اتفاقاتی زندگی‌اش دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. در این سریال زندگی کاراکترها در دو مقطع زمانی دهه‌ی 70 و حال حاضر روایت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
shiva
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
اینقدر این سریال و كش دادین كه شورشو درآوردین.جدا از اینكه سریال و دنبال كردیم پشیمونمون كردین.سریال و از هیجان انداختید .معلوم نیست چه جوری میخوان تمومش كنن.
لكزایی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
۰
۰
با سلام وخسته نباشید
این سریال بسیار ضعیف میباشد - دیگه حوصله نگاه كردنشو ندارم-
مهناز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
۰
۰
آنقدر آدمها را سیاه وبد نشان داده اید كه غیر باور شده والبته یك جور عادی كردن زشتیها و پلیدی ها در رفتار افراد در اجتماع است كه اصلا كار درستی نیست. به جای آن بهتر است رفتارهای درست وپسندیده را با نشان دادن تقویت كنید.
حمید
Australia
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
من نمی دونم كارگردان این فیلم چه جور آدمیه (از فضا اومده یا توی یه دوره خاصی از زمان زندگی می كنه كه ما خبر نداریم یا ...) كه این فیلم اینقدر بی سروته و بی معنی و غیر واقعی درست شده و با اینكه تمام اتفاقات خسته كننده این فیلم رو می شد در 10قسمت به پایان رسوند ولی 40قسمت طول كشیده كه همین باعث شده خیلی ها بی خیال دیدن این سریال بشن كه البته حق هم دارن
همه می تونن با یك گوشی موبایل معمولی دوربین دار روزی یك سریال آوای باران درست كنن و بفرستن برای نمایش در تلویزیون...........
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
واقعا ازاین مزخرف ترنمی شدتمومش كرد
MONTAGHED
Canada
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
فیلم نامه خیلی ضعیف بود. آبكی و غیر منطقی. خیلی ایراد داره كه در حوصله نمیگنجد.آبكی ترین صحنه كشته شدن كیانوش بود. این آدم كه پیش شكیب بزرگ شده اینقدر احمق بود كه بلافاصله بعد از شكیب رفت كه شكیب دیدش؟ اصلا چه طور با ماشین به اون بزرگی شكیب رو تعقیب كرد كه شكیب ندید؟

واااااای اگه بگم كه تا صبح باید بنویسم
خلاصه فیلم های هندی رو روسفید كرد.......

نیازمندی ها