ارمغان تاریکی؛ درامی عاشقانه در فضایی سیاسی

لیلا زارع، بازیگر نقش سارا در سریال «ارمغان تاریکی» معتقد است، این مجموعه درامی عاشقانه است که در مقطع زمانی خاصی روایت می‌شود.
کد خبر: ۶۳۸۶۷۲

زارع، بازیگر سریال ارمغان تاریکی که در سومین جشنواره بین‌المللی جام‌جم موفق به دریافت سرو زرین بهترین بازیگر نقش اول زن شد، در گفت‌وگو با روابط‌عمومی شبکه سه، دلیل اصلی موفقیت این سریال را ترکیب درست همه عناصر کنار هم دانست و گفت: عوامل زیادی در موفقیت این سریال تاثیر داشتند که یکی از مهم‌ترین آنها فیلمنامه خوب آن است که شخصیت‌پردازی مناسبی دارد. همچنین همه اعضای گروه در تولید این سریال عاشقانه کارشان را انجام می‌دادند. روابط خوبی که بر پشت صحنه حاکم بود نیز در کسب این موفقیت بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: داستان سریال ارمغان تاریکی در فضایی عاشقانه قصه‌ای انقلابی را بازگو می‌کند.وی در پاسخ به این که کدامیک از دو عنصر واقعیت تاریخی و روایت عاشقانه بر کلیت سریال غلبه دارد، گفت: به نظرم در ارمغان تاریکی عشق عنصر اصلی است، زیرا عشق برتر و فراتر از هر چیز است. زارع که در سریال تلویزیونی سرزمین کهن هم ایفای نقش زیور را برعهده دارد، درباره این نقش خود اظهار کرد: قصه زندگی زیور از مرحله اول سرزمین کهن آغاز می‌شود. کودکی‌های این شخصیت را ترلان پروانه بازی می‌کند و من بازیگر نقش جوانی‌ زیور هستم که از مرحله دوم وارد داستان می‌شوم.

بازپخش سریال ارمغان تاریکی از دوشنبه هفته گذشته از شبکه سه آغاز شده است. این سریال هر شب ساعت 20 به نمایش درمی‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها