رویانیان و دایی چند بار در طول فصل علیه برخی جریانات فوتبال با هم متحد شدند. آیا با رفتن مدیرعامل ، دایی هم در حمایت از او از پرسپولیس جدا می شود؟
کد خبر: ۶۳۸۰۰۱
دایی هم از پرسپولیس می رود

به گزارش جام جم ورزشی ، با استعفای محمد رویانیان یک نام دیگر در جریانات روزهای اخیر بعد از کناره گیری مدیرعامل پرسپولیس شنیده می شود؛ علی دایی.

علی دایی در واکنش به کناره گیری رویانیان چه می کند؟ آیا دایی هم می رود؟ رویانیان به دلیل غیرفوتبالی بودن ، اختیارات تام به علی دایی داده بود و سرمربی سرخپوشان در چنین فضایی توانست هر آنچه می خواهد انجام دهد.تاثیر دایی روی رویانیان به قدری زیاد بود که مدیر عامل پرسپولیس در برخی مصاحبه هایش به طور کاملا حماسی از دایی حمایت می کرد البته این مربوط به دورانی است که پرسپولیس شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی داشت اما همین که این تیم از 4 مسابقه فقط یک گل زد و دو امتیاز گرفت مشکلات حاشیه ای و اتفاقات ریز و درشت پیرامون تیم گسترش یافت که اولین آنها کناره گیری رویانیان بود.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تا پیش از استعفا با سرمربی خود متحد بود و بارها علیه جریانات مختلف فوتبال انتقاد کردند. زمان هایی که دایی مورد انتقاد گروه های مخالف قرار می گرفت رویانیان سینه سپر می کرد و با دفاع تمام قد از دایی ، سرمربی خود را تنها نمی گذاشت. به نظر می رسد این روزها با استعفای مدیرعامل، خیلی ها منتظر واکنش علی دایی باشند.دایی به دلیل ویژگی های رفتاری با هر مدیری نمی تواند کار کند.برخی از مدیران به اصطلاح فوتبالی که در عرصه مدیریت تیمداری در سایر باشگاهها رفوزه شده اند این روزها برای خود تبلیغ می کنند تا بلکه به باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس برسند اما همه آنها در راه رسیدن به سرخپوشان یک نام پیش روی دارند ؛ علی دایی و این  که ابتدا باید دایی آنها را تایید کند. در چنین شرایطی بسیاری از مدیران کارآمد نیز نمی توانند منتظر OK دایی بمانند و این رویه مدیریت را دور از شان خود می دانند. بنابراین چالش بعدی پرسپولیس در انتخاب مدیر عامل جدید و اینکه علی دایی حاضر به کار کردن با نفر بعد می شود ، در راه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها