شباهت‌ مجید صالحی با آقای بازیگر در «باغ سرهنگ»

مجید صالحی که شنبه شب (بیست و هشتم دی ماه) برای چندمین بار دچار عارضه قلبی شده بود، از بهبود وضع جسمی‌اش خبر داد و درباره شباهت‌های نقشی که در سریال «باغ سرهنگ» بازی می‌کند، با شخصیت عزت‌الله انتظامی توضیح داد.
کد خبر: ۶۳۷۴۷۵

صالحی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران درباره وضع سلامت خود با توجه به این‌که چند روز قبل برای چندمین بار دچار ناراحتی قلبی شده بود، به مهر گفت: خوشبختانه اکنون وضع جسمانی مناسبی دارم و سرحال هستم.

بازیگر مجموعه معروف «مجید دلبندم» درباره دلایل مشکلاتی که در چند ماه اخیر برای قلبش ایجاد شده است، توضیح داد: بخشی از کسالتی که طی این چند مدت برایم پیش آمده به خاطر فشار کاری است، چون صبح‌ها سر فیلمبرداری و شب‌ها مشغول اجرا روی صحنه تئاتر بودم و امتحانات دانشگاهم نیز آغاز شده بود و باید خودم را برای آنها هم آماده می‌کردم.

صالحی درباره حضورش در سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام که از شبکه تهران پخش می‌شود و نقشی که بازی کرده، بیننده را یاد عزت‌الله انتظامی می‌اندازد، گفت: من ارادت ویژه‌ای به استاد انتظامی دارم و حتی در مجموعه تلویزیونی «موج و صخره» که کارگردانی آن را به‌عهده داشتم، در سکانسی ارادت خودم را به ایشان نشان دادم. اگر این شباهت بین بازی من و شخصیت آقای انتظامی در سریال «باغ سرهنگ» به وجود آمده، باعث افتخارم است، اما خودم متوجه این شباهت در بازی نشده بودم.

وی یادآور شد: قرار بود شخصیت روح سرهنگ در این سریال یک فرد تهرانی اصیل با لهجه تهرانی باشد که این شخصیت ناخواسته شباهت‌هایی چه در بازی و چه گریم به آقای انتظامی پیدا کرده است، البته در نهایت باز هم تاکید می‌کنم این شباهت در بازی باعث افتخار من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها