در جایگاهی نیستم به داربی نمره دهم

گل‌محمدی: می‌گفتند نفت عزیزدردانه فدراسیون است

سرمربی نفت تهران با گلایه از مدیران تیمش می‌گوی: در جریان تیم ملی زیر 22 سال این تیم او بوده که بیش از همه ضرر کرده است.
کد خبر: ۶۳۷۲۲۸
گل‌محمدی: می‌گفتند نفت عزیزدردانه فدراسیون است

سایت جام جم ورزشی - یحیی گل‌محمدی در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با سایپا گفت:‌ متاسفانه در سه هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده‌ایم. هر چند اگر دقت داشتیم و کمی هم شانس یارمان بود و البته داوران مثل کمک‌داور بازی‌مان با پرسپولیس دقت بیشتری داشتند امتیازهای بیشتری به دست می‌آوردیم. اما فوتبال است و نمی‌شود همه اتفاقات آن به نفع شما باشد. برای ما بازی با سایپا حکم یک فینال را دارد و ما باید به سه امتیاز برسیم. تیم ما تیم جوانی است و از مدیریت می‌خواهم که توجه بیشتری به این تیم داشته باشد. ان‌شاءالله در آینده حرف‌های بیشتری در این باره خواهیم داشت. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امتیاز گرفتن برای ما در بازی فردا قطعا سخت است اما ما به خوبی تمرین کرده‌ایم و از بازیکنان می‌خواهم با تمرکز بیشتر فردا نمایشی بهتر را ارائه دهند و پیروز شوند.

او در پاسخ به سوالی درباره محرومان و مصدومان تیمش در این دیدار بیان کرد: پورعلی گنجی محروم است. رضا نوروزی و امامیان و دباغ هم مصدومان ما در این دیدار به حساب می‌آیند. متاسفانه سر تیم ملی امید این باشگاه ما بود که لطمه خورد. متاسفانه برخی بازیکنان ما تمرکز کافی را نداشتند. این وسط نفت تهران علیرغم اینکه گفته می‌شود عزیزدردانه فدراسیون است متضرر شد. ما متاسفانه شرایطی داشتیم که بیرانوند تا یکی، دو روز گذشته از تمرکز کافی برخوردار نبود. این وسط تنها نفت بود که ضرر کرد و ما بازی برابر ذوب آهن را به همین گونه از دست دادیم. به هر حال امیدوارم بازی فردا به گونه‌ای شود که ما ضرر نکنیم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال که گلایه از مدیران نفت بر سر پول است یا خیر اظهار کرد: بحث پول مطرح نیست. تیم من جوان است و توقع داریم به خاطر بازی‌های خوبی که تا قبل از سه هفته اخیر به دست آوردیم به لحاظ روحی شارژ شویم. توی این مساله کمی کوتاهی شد و مشکل خاصی وجود ندارد. ما توقع داشتیم که مسئولان نفت به سر تیم بیایند و به بازیکنان انگیزه دهند. شاید در برخی از جاهای حساس من مربی نتوانم به تنهایی انگیزه دهم. تیم مدیریتی باید توجه بیشتری به عملکرد تیم داشته باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره شناختش از حریف فردای تیمش گفت: سایپا شکل بازی‌اش شبیه ماست. آنها در حمله از سرعت خوبی برخوردارند و در دفاع به خوبی جمع می‌شوند. ما باید از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و هر کس که هشیارتر باشد پیروز میدان خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان و در پاسخ به این سوال که به داربی تهران چه نمره‌ای می‌دهد، عنوان کرد: چیزی که مهم بود این است که داربی زیبا و جذاب نبود ولی من در جایگاهی نیستم که به داربی نمره دهم. این کار را خود مربیان دو تیم و کارشناسان باید انجام دهند و پس از یک ارزیابی نمره‌ای ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها