برنج‌های مازندران آلوده نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سلامت برنج مازندران را تایید کرد.
کد خبر: ۶۳۶۸۶۷
برنج‌های مازندران آلوده نیست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران محمدرضا آزادبخت اظهار داشت: بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان آزمایشگاه این دانشگاه، برنج‌های مازندران آلوده نیست.

وی با اشاره درج خبری مربوط به آلودگی برنج‌های مازندران گفت: این دانشگاه از ارقام مختلف برنج مازندران نمونه برداری کرد که در آزمایشگاه مشکلی برای برنج مازندران اعلام نشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره نتیجه آزمایشات انجام شده است، گفت:  نتیجه آزمایش‌ها نشان داد برنج‌های نمونه‌برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می‌شود.

وی  با بیان اینکه نتایج این آزمایش‌ها، در نامه‌ای به سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و تمامی شبکه‌های بهداشت و درمان اعلام شد، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو نیز به استناد نامه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، قابل مصرف بودن برند برنج مازندران را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کرد.

در پایان با تکذیب خبر منسوب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آلودگی 5 نوع برنج مازندران، تصریح کرد:  تاکنون چنین نامه‌ای از سوی وزارت بهداشت صادر نشد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها