با افتتاح فرستنده‌های پخش دیجیتال صورت گرفت

تجهیز پخش تلویزیونی به نسل سوم دیجیتال

افتتاح ۸ فرستنده تلویزیونی دیجیتال در سیستان و بلوچستان

همزمان با هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر اکرم صل الله علیه وآله ۸ فرستنده تلویزیونی دیجیتال در سیستان و بلوچستان بطور همزمان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۳۶۳۴۴
افتتاح ۸ فرستنده تلویزیونی دیجیتال در سیستان و بلوچستان

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون طرح و توسعه سازمان صدا وسیمای گفت: این فرستنده های دیجیتال تلویزیونی شامل فرستنده های تلویزیونی چابهار، کنارک ، قصرفند ، بیرک سراوان ، نیاتک زابل و فرستنده های متوسط قدرت  میرآباد سراوان ، نیکشهر و طیس چابهار و کنارک است.

علی عسکری افزود: با بهره برداری از این سامانه های دیجیتال زمینه دریافت 20 شبکه دیجیتال تلویزیونی و 12 شبکه رادیویی در بنادر کنارک و چابهار و دیگر مناطق فراهم شده است.

وی گفت: با افتتاح این فرستنده ها بیش از 70 درصد از جمعیت استان تحت پوشش  شبکه های دیجیتال قرار گرفته است.

معاون طرح و توسعه سازمان صدا و سیما همچنین درصد پوشش دیجیتال کشور را بیش از 82 در صد اعلام کرد و گفت: تلاش می شود بزودی این میزان پوشش به بالای 90 درصد برسد.

علی عسکری جمعیت تحت پوشش دیجیتال تلویزیونی کشور را بیش از 69 میلیون نفر و جعیت  تحت پوشش استان سیستان و بلوچستان را یک میلیون و 796 هزارنفر اعلام کرد.

در این مراسم استاندار سیستان و بلوچستان هم با اشاره به ضرورت پوشش دیجیتال مناطق مختلف استان آمادگی خود را در مساعدت برای پوشش صد درصد دیجیتال در سطح استان اعلام کرد.

هاشمی با اشاره به تنوع فرهنگی،گردشگری و آب و هوای استان خواستار زمینه حضور و انعکاس فرهنگ و هنر استان در عرصه ملی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها