کریمی: تمام مطالباتم را از پرسپولیس می‌گیرم

علی کریمی، بازیکن تراکتورسازی در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهکار بودنش به این باشگاه، ضمن فاش کردن مبلغ واقعی قرارداد خود، تاکید کرد این باشگاه پرسپولیس است که بدهکار اوست و به دلیل همین رفتار، پیگیر دریافت تمام طالباتم از باشگاه خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۴۷۲

به گزارش فارس، علی کریمی در حاشیه حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با وجود امضای برگه شکایت از او، این شکایت را تکذیب می‌کند، گفت: پیش از این پیگیر طلبم نبودم، خودشان با این شکایت مساله را آغاز کردند. آقایان در حالی می‌گویند برای رفع سوءتفاهم موضوع را به کمیته انضباطی کشانده‌اند که کمیته انضباطی محل رسیدگی به شکایات افراد است نه رسیدگی به سوءتفاهم‌ها.

کریــمی در مورد این‌که گفته می‌شود بدهی رویانیان در باشگاه پـــــرسپولیس 20 میلیارد است، تصریح کرد: چـــیزی دوبرابر این مبلغ است و بیشتر از این چیزهایی است که شما می‌گویید.

وی در پاسخ به این پرسش که قراردادش با باشگاه پرسپولیس چقدر بوده است، خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد من یک میلیارد و 200میلیون تومان بود که 50 میلیون تومان هم به خاطر مدیر برنامه‌هایم که دوستم بود به قراردادم اضافه شد. تمام عکس‌ها و مدارک آن هم موجود است، اما این قرارداد آن چیزی نبود که در سازمان لیگ ثبت شد، به دلیل وجود سقف قرارداد، قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شد همان سقف بود و سایر مبالغ در قراردادهای داخلی عنوان شد. متاسفانه من به طرف خود اعتماد کردم. اگر هر چیزی هست روشن و شفاف در وقت معامله عنوان شود تا شکایتی پیش نیاید و این سوءتفاهم‌ها مطرح نشود.وی با تاکید بر این‌که پیگیر دریافت تمام حق و حقوق خود از باشگاه پرسپولیس خواهد بود، گفت: قائم‌مقام باشگاه در حالی صبح روز دوشنبه با من تماس گرفته و می‌گوید بیا بنشینیم در مورد این موضوع حرف بزنیم ‌که این موضوع را می‌توانستند پیش از این انجام دهند، اما دیگر کار به شکایت کشیده و کمیته انضباطی باید در این‌باره تصمیم بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها