حاشیه دیدار با استقلال خوزستان

حرکت جوانمردانه استقلالی ها در سرما / عکس

پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان

حیدری: مستحق برد بودیم

خسرو حیدری، مدافع تیم استقلال در خصوص برد مقابل استقلال‌خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم
کد خبر: ۶۳۴۸۵۸
حیدری: مستحق برد بودیم

سایت جام جم ورزشی- خسرو حیدری، مدافع تیم استقلال در خصوص برد مقابل استقلال‌خوزستان به سایت باشگاه استقلال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مستحق برد بودیم. به نظرم در نیمه‌اول خوب بازی نکردیم،‌ اما در نیمه‌دوم با صحبت‌هایی که کادرفنی در رختکن انجام دادند توانستیم قدر موقعیت‌های به دست آمده را بدانیم و پیروز میدان شویم.
وی در خصوص تیم استقلال‌خوزستان گفت: به نظرم استقلال‌خوزستان در این بازی خوب ظاهر شد و اگر در تمام بازی‌های خودش با این  انگیزه به میدان برود مطمئناً جایگاهش در جدول این  نخواهد بود.
حیدری درخصوص استقبال کم تماشاگران از بازی‌های استقلال افزود: اعتقاد دارم سرمای هوا در کم آمدن تماشاگران به ورزشگاه نقش دارد، ولی از جهت دیگر ما در صدر جدول هستیم و به حمایت تماشاگران نیاز داریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی تماشاگران استقبال بیشتری از بازی‌های استقلال داشته باشند.
 وی در خصوص دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی است دو تیم در بالای جدول قرار دارند و این به جذابیت بازی خواهد افزود. امیدوارم بتوانیم در این بازی خوب ظاهر شویم و رضایت هواداران را جلب کنیم.
حیدری در پایان گفت: امیدوارم پس از رفع مصدومیتم توانسته‌ باشم با ارائه بازی‌های خوب رضایت هواداران را به دست آورده باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
hamidA
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
۰
۰
از كدوم بازی حرف میزنی ؟استقلال خوزستان كه لوله تون كرده بود،
راستی میدونید چرا توپهای میلاد تو گل نمیرفت؟بخاطر اینكه قلعه نوعی سالهاست نه از دانش فوتبالش كه از جادو و جنبل نتیجه میگیره،میگید نه به كیفیت بازیاش نگاه كنید و بعد به نتایجش...
به همین ترتیب كیفیت فوتبال و لیگ سال به سال پایین آمده و با حضور امثال قلعه نوعی پایین تر هم خواهد آمد...
مرگ بر فوتبال كثیف

نیازمندی ها