سایت استقلال سوت آغاز شهرآورد را زودتر زد

جنگ سایبری پیش از داربی!

باز هم تعداد غایبان زیاد بود

سورپرایز برهانی در تمرین استقلال

تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال با غیبت ۶ بازیکن برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۸۴۷
سورپرایز برهانی در تمرین استقلال

تمرین استقلال یک روز پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان از ساعت 11:30 دقیقه امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد.

*حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، خسروحیدری، مهرداد اولادی، احمدجمشیدیان، کبه و سیدحسین حسینی غایبان تمرین امروز بودند. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در تماس با برخی از غایبان در خصوص عدم حضورشان در تمرین امروز از آنها توضیح خواست.

*مجید غلام‌نژاد که مدتی به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرینات استقلال حضور نداشت امروز در کمپ حضور یافت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*جواد نکونام که خواهان جدایی از استقلال است در زمان برگزاری تمرین برای دریافت رضایت‌نامه به دفتر فتح‌الله‌زاده رفت.

*گزارشگر تلوزیونی باشگاه خبرنگاران جوان قصد گرفتن مصاحبه از بازیکنان این تیم در خصوص دربی روز جمعه را داشت اما بازیکنان اعلام کردند نمی‌خواهند در مورد این دیدار صحبتی کنند.

*آرش برهانی که از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی و صادر شدن حکم کسر 3 درصد از قراردادش امروز به تمرینات تیم بازگشت.

*هنگامی که برهانی وارد رختکن کمپ شد، بازیکنان استقلال با دیدن او برایش کف و سوت زدند که این موضوع باعث سورپرایز شدن این بازیکن شد.

*سیاوش اکبرپور و آنتونیو، بازیکن برزیلی استقلال با تاخیر وارد کمپ شدند.

*امیرقلعه‌نویی با لباس شخصی و از کنار خبرنگاران نظاره‌گر تمرین تیمش بود.

*بازیکنانی که مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته بودند پس از ریکاوری راهی سونا و استخر شدند اما سایر بازیکنان پس از انجام کارهای ترکیبی در گوشه‌ای از زمین گل کوچک بازی کردند.

*تنها 20 هوادار استقلال در تمرین حضور داشتند و جالب اینکه برخی از آنها مراقب بودند که کسی از طرف باشگاه پرسپولیس از تمرینات آبی‌پوشان فیلم‌برداری نکند.

*با وجود اینکه بازیکنان اصلی راهی استخر و سونا شدند اما تیموریان تا پایان تمرین در جمع بازیکنان حضور داشت و با بیشتر اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال تنیس فوتبال بازی کرد.

*منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی در تمرین حضور داشتند اما پورحیدری پس از مدتی برای حضور در جلسه نکونام و فتح الله به دفتر مدیرعامل استقلال رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها