باز هم تعداد غایبان زیاد بود

سورپرایز برهانی در تمرین استقلال

سرمربی استقلال: می خواهند مرا زمین بزنند

قلعه نویی طاقت نیاورد/ قراردادهای حاجی غیرحرفه ای است

امیر قلعه نویی در پی خروج بازیکنان شاخص خود از تیم می گوید قراردادهای آنها غیرحرفه ای یسته شده است.
کد خبر: ۶۳۴۷۹۲
قلعه نویی طاقت نیاورد/ قراردادهای حاجی غیرحرفه ای است

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه نویی بالاخره طاقت نیاورد و زیرپوستی از مدیر باشگاه استقلال انتقاد کرد. فتح الله زاده که به اعتقاد خیلی ها با بازیکنان استقلال به طور حرفه ای قرارداد نبسته است این بار مورد حمله سرمربی تیم استقلال قرار گرفت هر چند امیر قلعه نویی نخواست در آستانه شهرآورد 78 پیاز داغ انتقادها را زیاد کند و به یکی دو جمله گلایه از مدیر عامل بسنده کرد.

او با همین جملات کوتاه به حاضران در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان فهماند که از  دست علی فتح الله زاده شاکی است.امیر پیش از این با گفتن این جمله که «نکونام به فتح الله زاده زنگ زد و وقتی فتح الله زاده جواب تلفن نکونام را نداد، جواد از این برخورد دلخور شد»، به شکل ظریف و زیر پوستی توپ را به زمین مدیرعامل استقلال انداخت.او غروب دیروز نیز به حملات خود ادامه داد و این بار گفت در باشگاه استقلال قرارداد بازیکنان به شکل حرفه ای بسته نمی شود!

سرمربی استقلال بدون آن که نامی ار فتح الله زاده بیاورد، مدعی شد قرارداد بستن ها در باشگاه استقلال غیرحرفه ای است و حتی ادعا کرد جدایی بازیکنانی نظیر فرهاد مجیدی، پژمان منتظری و جواد نکونام در راستای سناریوی زمین زدن اوست که در آغاز فصل جاری لیگ برتر طراحی شد. از ابتدای فصل جریانی مخالف با حضور قلعه نویی بر روی نیمکت استقلال شکل گرفت و خداحافظی فرهاد مجیدی و شایعه نشستن او بر روی نیمکت استقلال آن را تشدید کرد.  امیر نگفت منظورش این است که فتح اله زاده هم با آنهایی که می خواهند او را زمین بزنند، همدست شده یا نه اما در آستانه بازی سرخابی امیر باید منتظر پاسخ جریان های مخالف خود و همدست با حاجی! باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها