سایت استقلال سوت آغاز شهرآورد را زودتر زد

جنگ سایبری پیش از داربی!

از دنیای ورزش تا پرده نقره ای سینما

ورزشکاران مطرحی که هنرپیشه شدند/تصاویر

تبدیل شدن به یک ورزشکار خوب کار سختی است، تبدیل شدن به یک هنرپیشه خوب نیز یک کار سخت دیگر . حالا
کد خبر: ۶۳۴۸۴۴
ورزشکاران مطرحی که هنرپیشه شدند/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- کم نیستند ورزشکارانی که پس از پایان دوران حرفه ای شان و حتی پیش از پایان آن روی به بازیگری و فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون آورده اند. نمونه اش هم در ایران زیاد است که در میان نمونه های اخیر پژمان جمشیدی مطرح ترین به شمار می رود. سایت خبری و تحلیلی " بلیچرریپورت" در میان تمام ورزشکارانی که بعدا هنرپیشه شده اند 15 نفر را متمایز از بقیه می داند، ورزشکارانی که در دوران ورزشی خود یک ورزشکار کاملا موفق بودند و در دنیای بازیگری نیز کاملا موفق ظاهر شدند. با این 5 استثنای دنیای ورزش و سینما بیشتر آشنا می شویم:

1- آرلوند شوارتزینگر

او یک ورزشکار مطرح بدنسازی بود و بس. قهرمانی متعدد در رقابت های متعدد و اندام ورزیده باعث شد کارگردانان هالیوودی به دنبالش بیفتند تا امروز بیش از آنکه یک ورزشکار شناخته شود به عنوان یک هنرپیشه درجه یک هالیوود مطرح باشد.

 

2- برت رینولدز

او نیز ورزشکار بسیار مطرحی در فوتبال آمریکایی بود اما درست در زمانی که در حال وارد شدن به دنیایی از موفقیت ها بود مصدوم شد  اما این بدشانسی پایان رینولدز نبود. او هنرپیشه شد و در کوهی از فیلم های هالیوودی بازی کرد.

 

3- آلکس کاراس

او نیز در فوتبال آمریکایی خوش می درخشید و 12 فصل پیاپی در تیم دیترویت بازی کرد اما در نهایت سر از دنیای هنرپیشگی در آورد. کاراس همانقدر که ستاره درخشانی در فوتبال آمریکایی بود در دنیای هنرپیشگی هم درخشان ظاهر شد.

 

4- بروس جنر

او برنده مدال طلای رقابت های المپیک 1976 مونترال در رشته دو و میدانی است که درخشش در المپیک راه او را به هالیوود باز کرد. درخشش او در هالیوود ادامه داشت تا زمانی که متوجه شد به سرطان مبتلا شده است.

 

5- اریک کانتونا

و می رسیم به مهم ترین فرد حاضر در این لیست یعنی اریک کانتونای افسانه ای که زمانی در منچستریونایتد یکه تازی می کرد. او در دوران فوتبالی اش بسیار جنجالی بود و پس از پایان فوتبالش به یک هنرپیشه درجه یک در سینمای فرانسه تبدیل شد. نقش آفرینی او بر پرده سینما همچنان ادامه دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها