جواد خیابانی / تقدم انجام وظیفه بر هر چیز دیگر

تعهد جواد خیابانی، او را به یکی از خبرسازان هفته گذشته بدل کرد. شیوه گزارش جواد خیابانی برای خیلی از ورزش دوستان جالب است، اما او هفته گذشته به شکلی دیگر طرفداران فوتبال را شگفت‌زده کرد.
کد خبر: ۶۳۴۴۸۳

خیابانی روز جمعه در حالی گزارش زنده دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران را به عهده گرفت که دقایقی قبل از این مسابقه، خبر درگذشت مادرش را به اطلاعش رسانده بودند و او به دلیل آنچه «انجام وظیفه» خواند، در ورزشگاه آزادی باقی ماند تا گزارشگر دیدار حساس پرسپولیس و نفت تهران باقی بماند.

خیابانی که در جریان گزارش برای لحظاتی به گریه افتاد، به این وسیله تاثرش را به بینندگان تلویزیون هم انتقال داد. او تا پایان بازی، دیدار دو تیم قرمز و زرد تهران را گزارش کرد و در انتها نیز با بازیکنان برتر دو تیم به گفت‌وگو پرداخت.

این گزارشگر فوتبال تلویزیون خطاب به بینندگان توضیح داد آدم بی‌احساسی نیست، اما با توجه به این که وظیفه داشته بازی را گزارش کند در استادیوم آزادی مانده است و در ادامه بر این نکته تأکید کرد: ما دو زندگی داریم. شاید میزان تعهد خیابانی به حرفه‌اش در رسانه ملی، تا مدت‌ها در ذهن طرفداران فوتبال و بینندگان تلویزیون بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها