صرفه جویی 12 میلیون دلاری در هزینه های حج

رییس سازمان حج و زیارت از صرفه جویی 12 میلیون دلاری این سازمان در هزینه های حج تمتع سال آینده خبر داد و گفت: به طور قطع این مساله در کاهش هزینه های اعزام به سرزمین وحی در حج آینده نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۳۴۱۸۸
صرفه جویی 12 میلیون دلاری در هزینه های حج

سعید اوحدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این صرفه جویی ها در مسکن و حمل و نقل زائران صورت گرفته است.

رییس سازمان حج و زیارت یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 29 دی ماه آگهی پیش ثبت نام حج 93 اعلام می شود و ثبت نام در کاروان ها نیز از روز 18 بهمن ماه امسال آغاز می شود.

اوحدی در مورد پروازهای عمره مفرده جاری نیز گفت: پروازهایی که به دلیل شرایط نامناسب جوی روزهای اخیر تاخیر داشتند ، انجام شدند و در این زمینه با هتل های زائران ایرانی در مدینه و مکه هماهنگ کردیم تا زائرانی که پروازهایشان به تاخیر افتاده بود، 10 روز کامل را در سرزمین وحی اقامت داشته باشند.

اوحدی یادآور شد: اولویت های مرحله دوم اعزام های عمره مفرده از دوم بهمن ماه برای ثبت نام در کاروان فراخوان می شوند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این مرحله 400 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در عمره جاری که از 26 آذر ماه آغاز شده است ، حدود 850 هزار نفر در قالب پنج هزار کاروان به زیارت خانه مشرف می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها