فانی در دیدار با ضرغامی:

شبکه مدرسه ایجاد شود

وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه1393

وزیر آموزش و پرورش، از بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه1393خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۰۸۱
بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه1393

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکتر علی اصغر فانی در حاشیه نشست مشترک روسای هیات های بدوی وادارات ارزیابی عملکرد وبازرسی درباشگاه فرهنگیان تهران، با اشاره به اینکه در سال های اخیر استخدام هایی بر آموزش و پرورش تحمیل شده است، افزود:این استخدام ها تعادل نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی را بر هم زد و مشکلات متعددی برای مدیریت برمنابع نیروی انسانی ایجاد کرد .

وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه بدون برنامه ریزی کاری صورت نمی گیرد، اظهار داشت: با برنامه ریزی می توان از معلمان مازاد دوره راهنمایی تحصیلی و دبیرستان برای تدریس در دوره ابتدایی استفاده کرد.

وی، ایجاد انگیزه در بین معلمان ابتدایی را ضروری دانست و تصریح کرد:پیشنهاد فوق العاده شغل برای معلمان دوره ابتدایی به معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور ارائه گردید و موضوع در حال پیگیری است.

دکترفانی در ادامه خاطر نشان کرد: تا آخر اسفند ماه، سعی خواهیم کرد ساماندهی نیروی انسانی برای سال آینده روی کاغذ انجام و نقل و انتقالات سال آینده تحت تاثیر این ساماندهی قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه دولت آمده است، افزود:در صورت تصویب این لایحه، نیروهای مازاد با تشویق و امتیاز و البته با انتخاب و اختیارخود از سیستم آموزش و پروش خارج خواهند شد و امیدواریم طی دو سال آینده عدم توازن نیروی انسانی را ساماندهی کنیم.

وی به افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 1393 اشاره کرد و یادآور شد:در بودجه سال 1393 ردیفی با عنوان کیفیت بخشی دیده شده است که در صورت تامین  اعتبار، وضعیت آموزشی مخصوصا هنرستان ها تقویت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
لطفا برای خانمها شرایط سنی راجزءشرایط بازنشستگی درنظر بگیرید چون بامشكلات خانوادگی كاركردن به فرض در50سالگی سخت میباشد توان میخواهد باتشكر
ناظریان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
لطفا 5 سال سنوات ارفاقی را شامل حال معلمان در نظر بگیرید چون معلم جانش را سر كلاس ها گذاشته مخصوصا معلمانی كه شروع كارشان با جنگ تحمیلی توام بوده سالها به شكل حق التدریسی كار كردیم كه جز سنوات ما حساب نمیشود
نظری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
لطفا پاداش ما بازنشستگانرا سریع تر پرداخت كنید كه بتوانیم با خرید یك اتومبیل جبران هزینه های زندگی بپردازیم باور كنید یك روز هم یك روز است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
نیروهای مازاد را تشویق به بازخریدو یا بازنشستگی كنید چون در بعضی از مدارس همكاران فرهنگی فقط و صرفا در مدارس چای می خورند و كار دیگری ندارند
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
سلام من. الان مدت 5 سال است كه استخدام رسمی شدم ولی 7 سال از بهترین سالهای عمرم حق تدریس بودم. كه به من كمتر از 24 ساعت تدریس دادند (میانگین 16 ساعت) الان برام لحاظ نشده. لطفا پیگیری شود.

نیازمندی ها