عموی متهم با دریافت 20 میلیون تومان طلا، مرتکب جنایت شده است

اجیر کردن آدمکش برای کشتن شوهر

دو مرد که در قبال دریافت طلا به ارزش 20 میلیون تومان از زن جوانی، شوهر وی را در شهرستان بهارستان واقع در غرب استان تهران کشته و متواری شده بودند، تحت‌تعقیب قرار گرفتند و یکی از آنها دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۷۹
اجیر کردن آدمکش برای کشتن شوهر

به گزارش جام‌جم، بامداد پانزدهم فروردین امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 سلطان‌آباد شهرستان بهارستان تماس گرفت و از حمله دو دزد چاقو به دست به خانه‌شان و کشته شدن شوهرش به دست یکی از آنها خبر داد.

در پی این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از اعزام به محل حادثه، با جسد مرد جوانی که سیم تلویزیون دور گردنش پیچیده شده بود، مواجه شدند و با هماهنگی بازپرس رجبی، رئیس شعبه اول دادسرای این شهر، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در ادامه با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی شهرستان بهارستان، در تحقیق از وی معلوم شد یک سال از ازدواجشان می‌گذرد و صبح روز حادثه با شنیدن سروصدا از خواب بیدار شده و دو مرد چاقو به دست را بالای سرشان، مشاهده کرده‌اند.

ردپای 2 سارق در جنایت

در ادامه مشخص شد، سارقان دست و پای هر دو را با چسب بسته و طلاهای زن جوان را که 20 میلیون تومان ارزش داشته همراه چند قلم از وسایل خانه سرقت و شوهرش را خفه می‌کنند.

با تشکیل پرونده، جستجو برای دستگیری متهمان آغاز و در ادامه مشخص شد این زوج با هم اختلاف داشته‌اند و زن جوان چند بار قصد جدایی داشته، اما شوهرش (مقتول) حاضر به طلاق دادن وی نبوده است.

به این ترتیب ماموران به همسر مقتول ظنین شده و رفت و آمد وی را زیرنظر گرفتند و پی بردند این زن می‌تواند در قتل همسرش نقش داشته باشد و او را 9 ماه پس از وقوع حادثه با دستور قضایی بازداشت کردند.

متهم زن با انتقال به پلیس آگاهی چند روز پیش به طراحی نقشه قتل شوهرش، با همدستی عموی خود و مرد غریبه‌ای اعتراف کرد.

متهم گفت: من به اجبار خانواده‌ام با شوهرم که از اقواممان بود، ازدواج کردم. من دانشجوی کارشناسی ارشد بودم و او تحصیلات دانشگاهی نداشت و شغلش هم خوب نبود.

هر بار از او می‌خواستم از هم جدا شویم، توجهی نمی‌کرد تا این که موضوع را با عمویم در میان گذاشتم و او با همدستی دوستش نیمه شب به خانه‌ام آمدند و شوهرم را به قتل رساندند.

در پی اظهارات متهم زن، دو همدست وی نیز تحت‌تعقیب قرار گرفتند و روز‌های پایانی هفته گذشته یکی از آنها که عموی متهم بود، دستگیر شد.

عامل جنایت با انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بهارستان به جرمش اعتراف و عنوان کرد او و دیگر متهم پرونده که فراری است، از سوی زن جوان برای کشتن شوهرش اجیر شده بودند.

اعتراف متهم به قتل

متهم با اشاره به نحوه جنایت گفت: برادرزاده‌ام وقتی ماجرای اختلاف با شوهرش را با من در میان گذاشت و خواست در قبال دریافت طلاهایش که 20 میلیون تومان ارزش داشت، شوهرش را کتک بزنیم تا او مجبور به جدایی با وی شود.

وی اضافه کرد: من که چند بار به اتهام سرقت از منازل زندانی شده و بتازگی آزاد شده بودم ، به دلیل نیاز مالی تصمیم به همکاری با برادرزاده‌ام گرفتم و با همدستی دوستم قرار بود مرد جوان را کتک بزنیم و موضوع جنایت مطرح نبود.

عامل جنایت یادآور شد: طبق نقشه نیمه شب با کلید یدکی وارد خانه شدیم و ابتدا سراغ مرد صاحبخانه رفتیم و او را که خوابیده بود، بشدت کتک زدیم. برادرزاده‌ام همان موقع خواست شوهرش را بکشیم، اما من قبول نکردم با این حال او گفت اگر شوهرش را نکشیم، متوجه موضوع می‌شود و هر سه ما گرفتار می‌شویم.

سرقت طلا

عامل جنایت خاطرنشان کرد: من هم با سیم تلویزیون شوهرش را ـ که پسرعمویم بود ـ خفه کردم و با سرقت طلاها، چند قلم از اموال خانه و به هم ریختن اثاثیه و بستن دست و پای هر دو، فرار کردیم. چند بار خواستم خود را به پلیس معرفی کنم، اما ترسیدم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای دو متهم پرونده، تحقیقات تکمیلی در حالی ادامه دارد که جستجوی پلیس برای کشف اموال سرقتی و دستگیری دیگر متهم فراری پرونده ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
پنج ابتدایی قدیم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
وای به حال جامعه ای كه تو دانشجوی كارشناسی ارشدش باشی !!
عباد مرادپور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
ملاك انتخاب انسان برای زندگی مشترك ویا ادامه زندگی باید انسانیت باشد نه چیزهای دیگر كه بقیه فرع هستند نه اصل.
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
آخه گرفتن مدرك به چه درد تو می خورد كه اندازه یك جو برای تو معرفت و شعور نیاورد ؟؟؟؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
از اینجا نتیجه می گیریم كه ذات و باطن افراد ربطی به تحصیلات آنها ندارد و تحصیلات شخصیت و شعور افراد را تغییر زیاد نمی دهد
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
با سلام خانم ملكی كاش اطلا عات دقیقی داشتید و عكس دختره را نیز چاپ می كردید من یكی از اقوام مقتول هستم مدرك دختره كاردانی بود نه دانشجوی كارشناسی ارشد وتا اون جایی كه به ما گفتن جای هیچ ضرب وشتمی رو بدن مقتول نبوده وقاتل فقط به قصد قتل وارد خانه شده وكلید یدكی را نیز خود دختره به عمویش داده بود و اونقدر دختر فریب كاری بود كه در ظاهر هیچ وقت نشون نمیداد كه اختلاف داشته باشند ودر زمان مرگ مقتول 6ماه بود كه ازدواج كرده بودند.اینها رو براتون نوشتم كه بدونید كاش شما از خانواده مقتول نیز صحت این اطلاعات را می پرسیدید .به نظرم بدون در نظر گرفتن كینه و فامیلی كه داشتیم؛ این كه تحصیلات مهم نیست شغل هم وقتی كه بدونی طرفت مال حلال سرسفرت میاره بسه ونمی دونم چطوری می خواد اون دنیا حساب كتاب پس بده وای به حالش؛ این دنیا هم كه بماند
ناجی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
با این كار هم خود وهم عمویش را بدبخت كرد و یك فاسددیگر به جامعه اضافه شد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
دخترعموی من روزی كه با من قصد ازدواج داشت دیپلم بود و من فوق لیسانس ،از ایشان اصرار و از من انكار ،بعد از اینكه خانواده ها هم به این موضوع رضایت پیدا كردند مقدمات ازدواج فراهم شد ،اما خدا خواست و دختر عموی من لیسانس دانشگاه قبول شد و دیگه اصلا من فوق لیسانس را قبول نداشت ،به لطف دولت آقای ،،،،،، هم تمام پس انداز من به جهت گرانی بی ارزش شد و دیگه قادر به خرید یك آپارتمان یكخوابه هم نشدم ایشان ترم دوم هم رفت با یك پسر پزشك دوست شد و كل ازدواج را بهم زد ، روزی كه ازش پرسیدم چرا همه قول و قرارها بهم زدی گفت سواد تو پایینه و من خواستگار استاد دانشگاه و پزشك دارم و تو فوق لیسانسی و نمی تونی خانه بخری و من خواستگار دارم كه مطب و خانه داره ، به همین راحتی با یك ترم درس خوندن تو دانشگاه بدون كنكور ،،،،،، احساس كرد خیلی آدم مهمی شده ، بعضی از انسانها ظرفیت ندارند

نیازمندی ها