چهارمین جشنواره فیلم‌های مردمی عمار طی مراسمی در سینما فلسطین تهران با حضور گسترده مردم و رئیس سازمان سینمایی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۵
چهارمین جشنواره فیلم‌ عمار آغاز به کار کرد

در حالی مراسم افتتاحیه در سینما فلطسین آغاز شده که حضور گسترده نیروهای مردمی از نکات قابل توجه این مراسم است و رئیس سازمان سینمایی نیز از جمله مهیمانان ویژه این مراسم به حساب می‌آید.

براساس این گزارش، پخش کلیپی از دیدار سال گذشته عماریون با رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه چهارمین جشنواره عمار و رونمایی از ترانه جدید حامد زمانی با عنوان «گزینه‌های روی میز» یکی از بخش‌های این جشنواره مردمی است. همچنین در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره عمار قرار است ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم امیرحسین فردی نویسنده متعهد انقلابی، از خانواده وی تجلیل شود.

تجلیل از شبکه تلویزیونی المنار به دلیل تلاش‌ در عرصه مقاومت بخش دیگری از این مراسم است.

حجت‌الله ایوبی(رئیس سازمان سینمایی)،وحید جلیلی،نادر طالب‌زاده،محمد احسانی(معاون آثار و سرپرست معاونت فعالیت‌های سازمان سینمایی)،حبیب ایل‌بیگی(مدیرعامل انجمن سینمای جوان)،سید نظام‌الدین موسوی(مدیرعامل خبرگزاری فارس)، محمدرضا عباسیان، احمد شاکری، محمدباقر قهرمانی،شفیع‌آقامحمدیان،سلیم غفوری،ناصر هاشم‌زاده، محمدتقی فهیم،محمدرسول صادقی و ..... از جمله چهره‌های شاخص حاضر در مراسم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها