حق ماست که در تختی بازی کنیم

ابراهیم‌زاده: روی بازی هوایی استقلال کار کرده‌ایم

سرمربی راه‌آهن می‌گوید در اینکه چمن ورزشگاه آزادی باعث بازی باکیفیت تیم‌ها می‌شود، هیچ شکی نیست اما حق راه‌آهن است که زمین بازی را انتخاب کند.
کد خبر: ۶۳۱۵۳۰
ابراهیم‌زاده: روی بازی هوایی استقلال کار کرده‌ایم

سایت جام جم ورزشی- منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایط تیمی ما و استقلال اینگونه است که هر دو نیاز به پیروزی داریم و می‌خواهیم موفق شویم. استقلال برای در صدر ماندن و ما برای فاصله گرفتن از انتهای جدول در این میدان حاضر می‌شویم. ما می‌خواهیم تلاش بازیکنانمان را به ثمر برسانیم، چراکه آنها در طول هفته تلاش زیادی کرده‌اند.

سرمربی راه‌آهن ادامه داد: استقلالی‌ها در بازی روی هوا باهوش کار می‌کنند و در ضربات سر به خوبی موفق می‌شوند و می‌دانیم که باید جلوی ارسال‌ها و ضربات سر آنها را بگیریم. در این دیدار آشوبی محروم است و زارعی نیز مصدوم است. با این حال سایر بازیکنانمان حاضر هستند و ان‌اشالله موفق می‌شویم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت آشوبی و اینکه گفته می‌شود آقازمانی هم به این دیدار نمی‌رسد، برای میانه میدان چه فکری خواهد کرد، اظهار کرد: آقازمانی تازه به تمرینات ما بازگشته و فردا بازی نمی‌کند اما اینکه ما برای میانه میدان چه فکری خواهیم کرد، این وظیفه من است.

سرمربی راه‌آهن در پایان و درباره چمن ورزشگاه تختی عنوان کرد: وضعیت ورزشگاه آزادی را همه ما اطلاع داریم و می‌دانیم که دو بازی در فاصله 24 ساعت در آنجا برگزار نمی‌کنند. به هرحال ورزشگاه تختی برای این دیدار مشخص شده است. اینکه آقای قلعه‌نویی گفته‌اند چمن آزادی باعث کیفیت بازی می‌شود را همه قبول داریم و هیچ شکی در آن نیست. مساله بعدی این است که باید به خاطر بیاوریم که دو مقوله در انتخاب تختی موثر است. یکی اجبار ورزشگاه آزادی و دوم حق باشگاه راه‌آهن که خواهان برگزاری این بازی در تختی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها