«در سوگ جانان» و «مثل باران» ویژه برنامه‌های شبکه سه

شبکه سه سیما دو ویژه‌برنامه «در سوگ جانان» و «مثل باران» را به مناسبت رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت ‌امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) روانه آنتن می‌کند.
کد خبر: ۶۳۱۳۳۴
«در سوگ جانان» و «مثل باران» ویژه برنامه‌های شبکه سه

برنامه «در سوگ جانان» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی مجید خواجه‌نژاد و میثم آقا بیگی است که در  9 قسمت 60 دقیقه‌ای بصورت زنده از مشهد الرضا در این ایام به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

این برنامه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) به طور مستقیم از صحن جامع رضوی مشهد الرضا با حضور کارشناسانی چون حجج اسلام کازرونی، نظری منفرد، محمدی، ماندگاری... به زندگینامه و سجایای اخلاقی حضرت محمد(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) می‌پردازد. راهپیمایی  عزاداران  به سمت حرم رضوی، مراسم خطبه خوانی خادمان حرم رضوی و حرکت هیئات عزادار به سمت حرم علی بن موسی الرضا از بخش‌های دیگر برنامه است. اجرای برنامه به عهده حسن سلطانی و احمد اکبرنژاد است.

این برنامه دوشنبه ۹ دی ساعت 22:20،سه شنبه ۱۰ دی ساعت 12:10 و22:20، چهارشنبه ۱۱ دی ساعت22:20 و پنجشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۰ و 17:30 بطور مستقیم روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

برنامه مثل باران کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه  به تهیه‌کنندگی سعید عباسی است که در 2 قسمت 30 دقیقه‌ای 10 و 12 دی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

قسمت اول مثل باران در خصوص حبیب یونسی مداح جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی است که در زادگاهش، سوادکوه، درباره این بزرگوار با اقوام و آشنایانش گفت‌وگو  شده است و قسمت دوم این برنامه مستند، راهپیمایی عظیم زائران حرم علی بن موسی الرضا از تمام شهرهای ایران را به تصویر می‌کشد.

مثل باران روزهای 10 و11 دیماه ساعت 13:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها