تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که تمرینات سخت و نفس‌گیر غلامپور دروازه‌بان‌ها را به زانو درآورد.
کد خبر: ۶۳۰۸۶۳
تمرین سرخ ها زیر سایه بازی استقلال - ملوان

به گزارش جام جم ورزشی ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 15 و 35 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس زیر نظر محمد دایی کار با توپ، پاس‌های بلند و کوتاه و سپس حفظ توپ و پرسینگ را در دستور کار خود قرار دادند.

* جدال و تمرینات نفس‌گیر غلامپور برای دروازه‌بان‌ها در نوع خود جالب بود تا حدی که دروازه‌بان‌ها را به زانو درآورده بود اما در صحنه‌های بسیار زیبا دروازه‌بانان پرسپولیس پس از هر تمرین به سمت غلامپور می‌رفتند و با بوسه بر شانه‌های او از تلاش وی تشکر می‌کردند. البته غلامپور هم بارها امیر عابدزاده را مورد تشویق قرار داد و در صحنه‌هایی که او به شدت به زمین برخورد می‌کرد وی را دلداری می‌داد.

* مارکو هافبک صربستانی پرسپولیس که مدتی است فقط دور زمین می‌دوید امروز به تنهایی پا به توپ شد. وی با دروازه‌بان‌ها به زدن شوت به دروازه کوچک در یک رقابت پرداخت.

* عالیشاه در تمرین امروز به مدت 30 دقیقه همراه سایر نفرات پا به توپ شد و سپس به رختکن رفت.

* مهرداد پولادی در تمرین امروز جزء بهترین‌ بازیکنان بود تا حدی که بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گرفت.

* حدود 25 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

* بازی استقلال و ملوان سوژه اصلی تمرین امروز قرمزپوشان بود. آنها به دقت نتایج جام حذفی را دنبال می‌کردند تا با حریفان خود در بازی‌های بعدی آشنا شوند.

* علی دایی نیز نظارت دقیقی در تمرین امروز داشت و با فریادهای همیشگی خود بازیکنان را راهنمایی می‌کرد.

* در انتهای تمرین غلامپور 10 توپ را کنار خط کرنر کاشت و با توپ‌های بلند دروازه‌بان‌ها را مجاب می‌کرد از دروازه خارج شوند و آنها را روی هوا جمع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها