استقلال با برتری 2 بر صفر برابر ملوان بندرانزلی در مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام حذفی با ذوب آهن بازی می کند.
کد خبر: ۶۳۰۸۴۸
استقلال ، ملوان را برد و حریف ذوب آهن شد

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 14:25 تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی میزبان ملوان بندر انزلی بود .

 نیمه نخست این دیدار با تک گل حنیف عمران زاده در دقیقه 13 به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

عمران‌زاده که این هفته ها بازی‌های خوبی را در ترکیب آبی‌ها در لیگ برتر به نمایش گذاشته در جام حذفی هم ستاره تیمش مقابل ملوانان بود و با دو گلی که به ثمر رساند آبی‌ها را به مرحله یک‌چهارم نهایی راهی کرد.

تیم استقلال در دقیقه 68 بازی توانست گل دوم را باز هم توسط حنیف عمران زاده به ثمر برساند.در این گل مانند گل اول آندرانیک تیموریان سانتر کرد و عمران زاده با ضربه سر توپ را به تور دروازه ملوان چسباند.

استقلال در هر دو نیمه موقعیت هایی را برای افزایش تعداد گل های خود به دست آورد که مهاجمان این تیم در زدن توپ های آخر ناکام ماندند.

حنیف عمران زاده به عنوان بازیکن برتر دیدار استقلال و ملوان انتخاب شد و پژمان منتظری به عنوان مرد اخلاق این مسابقه .

جلال رافخایی از ملوان در دقیقه 36 با کارت قرمز فغانی از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین مازیار زارع از ملوان و غلام‌ن‍ژاد و حنیف عمران زاده  از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد(نیکبخت واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و مهرداد اولادی

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده، سیدجلال رافخایی(اخراج)، شاهین ثاقبی، سعید یوسف‌زاده، عزیز معبودی و سیامک کوروش

استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی باید با ذوب آهن اصفهان بازی کند.میزبان این مسابقه را قرعه مشخص می کند.

همچنین در دیگر دیدارهای عصر امروز نیز نتایج زیر رقم خورده است که مهمترین آن برد تراکتورسازی بود.این تیم در لیگ برتر وضع خوبی ندارد اما با برتری در جام حذفی به آرامش رسید:

مس کرمان (2) - نفت امیدیه (یک)

نفت‌مسجد‌سلیمان (صفر) - تراکتورسازی (2)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها