حدادعادل: دیدار با لاریجانی برای همسو کردن دیدگاه‌ها بود

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به دیدار اخیر خود با علی لاریجانی، رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: ارتباط بین فراکسیون‌ها امری عادی است و در دو سه هفته اخیر دیدارهایی انجام شده که برای همسو کردن دیدگاه‌ها بوده است.
کد خبر: ۶۲۹۸۵۹

به گزارش ایرنا، غلامعلی حدادعادل دیروز در جمع خبرنگاران گفت: دو فراکسیون در موارد متعدد چون بحث هسته‌ای و قانون بودجه ارتباط داشته و با هم کار می‌کنیم. به گفته حدادعادل، عقل حکم می‌کند هرجا اختلافی وجود ندارد، به صورت همسو عمل کنیم که البته از این موارد بسیار هم زیاد است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: بحثی درباره یکی شدن دو فراکسیون مطرح نیست؛ بلکه در واقع همگرایی در میدان عمل از مواردی است که با هم وحدت نظر داریم.

حدادعادل اضافه کرد: مثلا دعوت از تخت روانچی، معاون وزیر امور خارجه از موارد مدنظر دو فراکسیون بوده است. چنین هماهنگی‌هایی در گذشته نیز بوده و در آینده هم خواهد بود. وی دعوت از وزیران اقتصادی را از جمله برنامه‌های دو فراکسیون ذکر کرد و گفت: در بسیاری از موارد که اختلاف نظر وجود ندارد، به صورت واحد عمل می‌کنیم. حدادعادل همچنین درباره برنامه دیدار فراکسیون اصولگرایان گفت: معمولا در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای رئیس‌جمهور دیدار می‌کنیم، اما فراکسیون‌های اصولگرایان و رهروان هنوز دیدار مستقلی با روحانی نداشته‌اند و اگر چنین امکانی فراهم شود، از آن استقبال می‌کنیم.

به گفته حدادعادل، دیدار با لاریجانی امری طبیعی است و موارد زیادی در مجلس وجود دارد که همکاری دو فراکسیون را اقتضا می‌کند.

وی درباره طرح غنی‌سازی اورانیم 60 درصدی در مجلس هم گفت: این طرح نظر برخی نمایندگان است و فراکسیون اصولگرایان آن را دنبال نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها