جای استوک ملوانی ها روی بدن سرخ ها

پزشک تیم پرسپولیس: بهبودی پولادی قطعی شد

بعد از بازی با ملوان بازیکنان ضرب خورده زیادی داریم که جای استوک روی بدنشان است، اما خوشبختانه بازیکنی با آسیب دیدگی جدی مراجعه نکرده است.
کد خبر: ۶۲۹۶۷۶
پزشک تیم پرسپولیس: بهبودی پولادی قطعی شد

به گزارش جام جم ورزشی ، دکتر حقیقت در گفتگو با  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی سنگینی بود و بچه‌ها تلاش زیادی برای کسب نتیجه کردند. ملوان هم تیم سرسختی بود و چون در خانه آنها بازی می‌کردیم، منتظر ضرب خوردگی‌های اینگونه بودیم. چند نفری از بچه‌ها هم سرماخوردگی دارند ولی در کل تا این لحظه در معاینات به مشکل جدی بر‌نخوردیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان قبلی تیم گفت: با وجود آنکه در MRIدوم بهبودی کامل پولادی مشخص شده بود، قبل از سفر به انزلی برای اطمینان بیشتر باز هم وی را برای تصویربرداری اعزام کردیم که پزشک متخصص بهبودی کامل وی را تایید کرد.

در مورد عالیشاه هم اقدامات فیزیوتراپی توسط آقای علیپور در حال پیگیری است. عالیشاه خودش اصرار دارد که تمرینات را شروع کند ولی از نظر ما هنوز زود است. برنامه‌های پزشکی هفته آینده هم ادامه خواهد داشت و زمان شروع تمرینات با توجه به روند بهبودی مشخص می‌شود ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای شروع تمرین از ابتدای هفته آینده نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها