رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد که بتازگی به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون غرب آسیا انتخاب شده است، در کنفرانس خبری دیروز با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای بولینگ و بیلیارد در سطح کشور گفت: در بازی‌های آسیایی 68 مدال در رشته‌های بولینگ و بیلیارد توزیع می‌شود که ما با اجرای طرح‌های توسعه‌ای می‌خواهیم سهمی از این مدال‌ها را به خود اختصاص دهیم و جایگاه ورزش ایران را در آسیا ارتقا ببخشیم.
کد خبر: ۶۲۹۴۳۲

هاشم اسکندری افزود: قهرمانی حسین وفایی در اسنوکر جهان اوج فعالیت‌های ما در عرصه قهرمانی به حساب می‌آید. عنوان با ارزشی که این نوجوان هفده ساله برای ورزش کشورمان به‌دست آورد، راه را برای دیگر ورزشکاران این رشته هموار کرده است. ضمن آن‌که فدراسیون بابرنامه‌هایی خاص در جهت شناسایی استعدادهای هفده ساله کشور قدم برداشته است. اکنون یک نوجوان هفده ساله در استان لرستان کشف شده که می‌تواند وفایی دوم اسنوکر ایران در سطح جهان باشد. هر چند ما نیز مانند دیگر فدراسیون‌ها با مشکل مالی مواجهیم، اما تلاش داریم با استفاده حداکثری از منابع موجود، زمینه‌ای را فراهم آوریم تا اقشار بیشتری جذب رشته‌های بیلیارد و بولینگ شوند.

اسکندری در عین حال با اعلام این‌که لیگ بولینگ و بیلیارد از سال آینده در سطح کشور راه‌اندازی خواهد شد، افزود: طی این مدت لیگ را به‌صورت منطقه‌ای و استانی برگزار کرده‌ایم تا با مشخص شدن ضعف‌ها و قوت‌ها، در جهت راه‌اندازی لیگ پویا از سال 93 برنامه‌ریزی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها