زوج آمریکایی مردی را برای تفریح کشتند

جزئیات تازه از پرونده تفریح جنایت‌بار

جزئیات تازه‌ای از پرونده زوج آمریکایی که برای تفریح دست به جنایت زده بودند، فاش شده است. این زوج جوان که بتازگی ازدواج کرده بودند، تصمیم گرفتند کاری خارق‌العاده انجام دهند که هیچ زوجی قبلا آن کار را نکرده باشد، اما وحشتناک‌ترین کار ممکن را انتخاب کردند. آنها مردی را با ضربات چاقو به قتل رساندند تا تفریح کنند.
کد خبر: ۶۲۹۴۰۷

الیت و میراندا باربور، زوج بیست و دو و هجده ساله، مرد چهل و دو ساله‌ای را که در اینترنت با او آشنا شده بودند به قتل رساندند و انگیزه خود را از جنایت، تفریح و تجربه کشتن یک نفر اعلام کردند. پلیس جسد تروی لافرا ـ مقتول ـ را در منطقه سان‌بری ایالت پنسیلوانیا پیدا کرد. جسد او غرق در خون بود و در بدنش آثار 20 ضربه چاقو دیده می‌شد. الیت و میراندا در یک وب سایت اینترنتی آگهی داده بودند که میراندا در ازای دریافت پول، حاضر است افرادی را برای صرف شام همراهی کند. اولین داوطلب، مرد نگونبخت چهل و دو ساله‌ای بود که نمی‌دانست قرار است با مرگ خود موجبات تفریح این زوج جوان را فراهم کند. الیت گفته همسرش در آگهی وب‌سایت برای همراهی در صرف شام و گفت‌وگو از مردان 50 تا 850 دلار خواسته بود.

این زوج فقط سه هفته پس از ازدواج، دست به این جنایت هولناک زدند.

الیت بیست و دو ساله به پلیس گفته است با همکاری همسر هجده ساله‌اش میراندا بارها نقشه کشیده بودند کسی را به قتل برسانند اما نقشه‌هایشان همیشه با شکست روبه‌رو بوده و این نخستین بار است که موفق شده‌اند.

مقتول چهل و دو ساله یک ماه پیش وقتی در سایت اینترنتی، آگهی زوج جوان را دید، با میراندا تماس گرفت. سپس زن جوان با او قرار ملاقات گذاشت و آن دو همدیگر را در یک مرکز خرید دیدند. این زن سپس طعمه‌ را سوار خودروی شاسی‌بلند خود کرد و برد. این در حالی بود که لافرا از حضور شوهر میراندا بی‌خبر بود و الیت در تمام مدت در صندلی عقب خودرو پنهان شده. بعد از آن‌که اعتماد لافرا به میراندا جلب شد، الیت از صندلی عقب بیرون آمد، طنابی را دور گلوی مقتول پیچید و او را در همان حالت نگه داشت تا همسرش، مرد بیچاره را با 20 ضربه چاقو بکشد.

میراندا ابتدا هر نوع شناخت قبلی با لافرا را تکذیب اما طی بازجویی، داستانش را عوض کرد. چرا که بازرسان متوجه شدند آخرین بار به تلفن همراه مقتول زنگ زده است. این زن اعتراف کرد قربانی را ملاقات کرده اما داستان را به گونه‌ای دیگر تعریف کرد و باز هم از بیان حقیقت سر باز زد. میراندا گفت لافرا به سوی او حمله‌ور شد، با دست‌هایش گلویش را فشرد و قصد داشت خفه‌اش کند و به همین دلیل میراندا روی مرد میانسال چاقو کشید و قصدش کشتن نبود، بلکه می‌خواست از خود دفاع کند.

طبق اعلام پلیس، میراندا پس از انداختن جسد در محلی متروک، لباس‌های نو برای خودش خرید، سر و رویش را تمیز کرد و بعد با همراهی همسرش برای جشن تولد بیست و دو سالگی او به یک باشگاه رفت.

الیت به اتهام قتل عمد، همراه داشتن آلت قتاله، توطئه جنایی و خشونت بازداشت شده است. میراندا نیز به اتهام قتل عمد در زندان به سر می‌برد. برای هیچ یک از متهمان پرونده تفریح جنایت‌بار قرار وثیقه تعیین نشده است.

میراندا قبل از این یک بار نیز ازدواج کرده و از همسر قبلی‌اش پسری یکساله دارد. همسر قبلی این زن به طرز مشکوکی جان خود را از دست داد. پلیس گفته در حال بررسی مجدد پرونده مرگ شوهر سابق میراندا نیز است، چرا که احتمال دارد آن مرد به قتل رسیده باشد. هنوز مشخص نیست این زوج از بیماری روانی رنج می‌برند یا خیر؟

منبع: دیلی میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها