کیفیت ملاک انتخاب آثار جشنواره تجسمی است

قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

معرفی داوران خوشنویسی و نگارگری جشنواره تجسمی فجر

امیرخانی، کابلی خوانساری، سلحشور و شیرازی از جمله داوران آثار خوشنویسی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هستند.
کد خبر: ۶۲۹۱۲۷
معرفی داوران خوشنویسی و نگارگری جشنواره تجسمی فجر

در رشته خوشنویسی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که با سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث برگزار می شود، 9 هنرمند خوشنویس انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور و علی شیرازی در گرایش نستعلیق، یدالله کابلی خوانساری، مجتبی ملک زاده و محمد حیدری در گرایش شکسته نستعلیق و احمد عبدالرضایی، سید رضا بنی رضی و علی رضاییان در گرایش نسخ و ثلث انتخاب و داوری آثار رشته خوشنویسی را انجام می دهند.

رشته نگارگری ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر هم در سه گرایش نگارگری، تذهیب و گل و مرغ برگزار می شود که در گرایش نگارگری حسین عصمتی، علی اصغر تجویدی و امیرحسین آقامیری و در گرایش تذهیب فریدون جوقان، سلیمان سعیدآبادی و مهین دخت سالک انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند و انتخاب و داوری آثار گرایش گل و مرغ را حسین ماچیانی، عباس سلیمانی و سیدرضا فتاحی انجام می دهند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می توانند تا هفتم دی ماه در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها